اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تبریز:

برگزاری کیفی مراسم 13 آبان ضروری است/ شان شهید قاضی برجسته‌تر از نامگذاری یک پیاده‌رو به نام وی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تبریز گفت: برگزاری کیفی مراسم 13 آبان ضروری بوده و باید در زمینه آشنایی دانش‌آموزان با ماهیت استکبار توجه شود.

برگزاری کیفی مراسم 13 آبان ضروری است/ شان شهید قاضی برجسته‌تر از نامگذاری یک پیاده‌رو به نام وی است
حجت‌الاسلام محمد محمودی‌اصل ظهر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی 13 آبان در تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس خواستار توجه به کیفیت و محتوا در برگزاری راهپیمایی 13 آبان شد.
وی با تاکید بر برگزاری پرشور راهپیمایی 13 آبان در تبریز و استان اظهار داشت: در برگزاری این برنامه نباید به صورت یک بعدی و توجه صرف به ساختار اکتفا شود.
محمودی‌اصل ادامه داد: متاسفانه در سال‌های اخیر برگزاری راهپیمایی به صورت کمی و ساختاری بیشتر مورد توجه بوده و هماهنگی‌ها بیشتر در این زمینه صورت می‌گیرد.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: برگزاری کیفی مراسم 13 آبان ضروری بوده و باید در زمینه آشنایی دانش‌آموزان با ماهیت استکبار توجه شود.

نسل کنونی به میزان نسل‌های گذشته با ماهیت استکبار و اهداف شوم آن آشنا نیستند
وی یادآور شد: نسل کنونی به میزان نسل‌های گذشته با ماهیت استکبار و اهداف شوم آن آشنا نیستند و باید تاکید بر محتوا در این حرکت بیشتر  باشد که در این راستا استفاده از سخنرانان قوی در برنامه 13 آبان و نیز برنامه‌های جانبی مهم و الزامی است.

شان شهید قاضی برجسته‌تر از نامگذاری یک پیاده‌رو به نام وی است
محمودی‌اصل در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت الله شهید قاضی طباطبایی اظهار داشت: این شخصیت محوری و برجسته در مبارزات مردم ایران علیه طاغوت نقش مهم داشته و شان ایشان نیز باید گرامی داشته شود.
وی یادآور شد: شان این شهید برجسته‌تر از نامگذاری یک پیاده‌رو  به نام وی بوده و باید مراکز برجسته علمی و معتبر به نام شهید قاضی طباطبایی مزین شود.
محمودی‌اصل در ادامه با اشاره به فعالیت مرکز معرفی علما و روحانیون آذربایجان‌شرقی در شهرستان تبریز افزود: این مرکز‌ در زمینه معرفی علما و مستندسازی زندگینامه آنان نقش ایفا می‌کند.
وی گفت: در زمینه مستندسازی زندگانی بزرگانی چون آیت‌الله قزلجه‌ای و آیت‌الله کوچه باغی که اخیرا مرحوم شده‌اند این مرکز فعالیت گسترده‌ای دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول