اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

اجرای سرود 500 نفری در راهپیمایی 13 آبان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای سرود دسته جمعی با حضور 500 دانش‌آموز در راهپیمایی روز 13 آبان خبر داد.

اجرای سرود 500 نفری در راهپیمایی 13 آبان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یوسف مرادی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: در راستای برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم صورت گیرد.
وی با بیان اینکه در سال جاری دانش‌آموزان به همراه اولیای خود در راهپیمایی 13 آبان شرکت می‌کنند، افزود: استفاده از شعارهای آهنگین می‌تواند، دانش‌آموزان را به شرکت در راهپیمایی بیشتر راغب کند.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای سرود دست جمعی با حضور 500 دانش‌آموز در راهپیمایی روز 13 خبر داد و گفت: این سرود به نحو مطلوبی برگزار می‌شود.
کارشناس بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی از هشتم تا 13 آبان ماه سال جاری بیان داشت: باید برنامه‌ریزی مطلوبی برای برگزاری برنامه‌های مختلف و پررنگ کردن نقش و جایگاه دانش‌آموزان در وقایع انقلاب اسلامی به خوبی مشخص شود.
علی توفیقی برپایی ایستگاه نقاشی را از برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و افزود: با همکاری سازمان‌های ذیربط این ایستگاه که در سال‌های گذشته  در مدارس برگزار می‌شد، امسال در روز راهپیمایی 13 آبان برگزار می‌شود.
وی برگزاری مسابقه آدمک‌ها در راهپیمایی روز 13 آبان را از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی برشمرد و گفت: این مسابقه به همت پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی در این روز برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و حومه زنجان نیز در این جلسه از 80 درصدی ناوگان اتوبوسرانی در اختیار بخش خصوصی خبر داد و گفت: مابقی ناوگان اتوبوسرانی در راستای خدمات‌رسانی مناسب به دانش‌آموزان به عنوان سرویس ایاب و ذهاب در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان در این جلسه از آمادگی نیروی انتظامی در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در راهپیمایی 13 آبان خبر داد و افزود: طرح‌های انتظامی و ترافیکی در این روز از سوی نیروی انتظامی اجرا می‌شود.
هوشنگ یوسفی پاکسازی محل راهپیمایی، بازدید از صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق‌های پست و بانک‌های مسیر راهپیمایی را ضروری عنوان کرد.
وی از اجرای ایست و بازرسی از 48 ساعت قبل از راهپیمایی در ورودی‌های استان  خبر داد و بیان داشت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در سال جاری است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول