اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبرداد:

آمادگی ورزشکاران زنجانی برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از آمادگی کامل ورزشکاران زنجانی برای حضور در راهپیمایی 13 آبان خبر داد.

آمادگی ورزشکاران زنجانی برای حضور در راهپیمایی 13 آبان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان، اظهار داشت: باید از حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در برنامه‌های 13 آبان به نحو مطلوبی استفاده شود.
وی بر ضرورت اجرای برنامه‌های مختلف در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع و جدید موجب برگزاری باشکوه این مراسم می‌شود.
مدیرکل جوانان و ورزش استان زنجان از آمادگی ورزشکاران برای حضور در راهپیمایی 13 آبان خبر داد و گفت: قشرهای مختلف ورزشی استان به نحو مطلوبی در این راهپیمایی حضور می‌یابند.
وی کسب مدال طلای محسن محمد سیفی را از افتخارات با ارزش ورزشی استان عنوان کرد و یادآور شد: مراسم استقبال از جوانان تیم واترپلوی کشور فردا ساعت 12 در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.
رحمانی ادامه داد: علیرضا مقدم، امیر حنیفی و نیما سینایی با کسب مدال طلای مسابقات جوانان آسیا فردا به زنجان باز می‌گردنند.
رئیس اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان زنجان نیز در این مراسم بیان کرد: برگزاری گفتمان‌های مختلف دانشجویی و دانش‌آموزی در هفته بسیج دانش‌آموزی و 13 آبان به‌عنوان روز دانش‌آموز زمینه مناسبی برای آشنایی دانش‌آموزان با اهداف انقلاب اسلامی است.
حسین عبادتی با بیان اینکه ضروری است از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در روزی که به نام آنها نامگذاری شده است بیشتر استفاده شود، افزود: سخنرانی نمایندگان دانش‌آموزان و دانشجویان از برنامه‌هایی محسوب می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی را با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر برنامه‌های مورد توجه در این ایام عنوان کرد و یادآور شد: صداو سیما  می‌تواند با برگزاری این کرسی‌های آزاد اندیشی برنامه‌های مناسبی را در حوزه‌های مختلف برگزار کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول