اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگاه عمومی لنده:

امر به معروف احیا کننده ارزش‌های انقلاب و اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگاه عمومی لنده گفت: امر به معروف احیا کننده ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه است.

امر به معروف احیا کننده ارزش‌های انقلاب و اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ستار طالبی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر لنده اظهار داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا کننده دیگر ارزش‌های اسلامی است.
وی افزود: هدف اصلی دعوت پیامبران الهی به یکتاپرستی اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بوده که به وسیله آن ظلم و تباهی را از جامعه پاک می‌کردند.
رئیس دادگاه عمومی لنده گفت: امر به معروف و نهی از منکر ناظر بر شخص خاصی نبوده بلکه همه مردم باید در احیای آن پیش قدم و نظارت همگانی خود را در جهت جلوگیری از رواج منکرات در جامعه داشته باشند.
طالبی در ادامه به آداب و شرایط اجرای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: در بسیاری از موارد آشنا نبودن به ضوابط امر به معروف و نهی از منکر باعث رواج منکرات در جامعه می‌شود.
رئیس دادگاه عمومی لنده یادآور شد: باید با آموزش صحیح افراد و افزایش صبر و حوصله در آنها زمینه اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه مهیا کنیم.
طالبی افزود: امر به معروف و نهی از منکر دارای خشونت و تنگناهایی است که باید از اذهان عمومی پاک و تصویر قانونی و روشنی از آن در مردم شکل گیرد.
وی آشنا بودن به قوانین را ضروری خواند و گفت: اگر ما به قوانین و نحوه اجرای آن آشنا باشیم بسیاری از منکرات از جامعه رخت می‌بندد و جامعه‌ای عاری از منکرات را داریم.
رئیس دادگاه عمومی لنده تصریح کرد: شناسایی و ارشاد نخستین گام جهت اجرای این فریضه الهی است که دستگاه‌های متولی باید به انجام آن همت گمارند.
طالبی بیان کرد: بهترین زبان برای امر به معروف کردن، زبان شناخت وی‍ژگی‌های فردی و اجتماعی اشخاص بوده که در نحوه عکس‌العمل و برخورد‌ها باید به دقت به‌کارگیری شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول