اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ابهر خبر داد:

راه‌اندازی شورای امر به معروف در پایگاه‌های بسیج ابهر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های مقاومت بسیج ابهر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی شورای امر به معروف در پایگاه‌های بسیج ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا فخیمی ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: تداوم انقلاب و گذشتن از فراز و نشیب‌ها و همچنین گذر از تهدید نرم دشمن نیازمند احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
وی افزود: سپاه در راستای اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و همچنین عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌ریزی‌هایی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برای احیای این فریضه صورت داده است.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر تصریح کرد: بر این اساس ما در پایگاه‌ها شورای امر به معروف و نهی از منکر راه‌اندازی کرده‌ایم که هدف از ایجاد این شوراها امر به معروف و نهی از منکر به صورت ایجابی است.
وی از راه‌اندازی این شورا در برخی از پایگاه‌های مقاومت بسیج ابهر خبر داد و ابراز داشت: برای بقیه پایگاه‌ها نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است، که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ایجاد این شورا در همه پایگاه‌های مقاومت باشیم.
فخیمی اضافه کرد: این شورا با عضویت روحانی مسجد، معتمدین محل و مسئولان پایگاه تشکیل می‌شود و نخستین کار این شورا احصای تهدیدهای امنیتی، سیاسی و اجتماعی است.
وی با تاکید بر لزوم همکاری برخی دستگاه‌ها اجرایی در زمینه ایجاد این شوراها تصریح کرد: از اداره اوقاف خواهانیم که با برگزاری جلسه‌هایی بسترسازی لازم بری بهره‌گیری از افراد ذی‌نفوذ در این شوراها در مساجد و همچنین هماهنگی لازم با هیئت امنای مساجد در زمینه عدم وجود مانع برای برگزاری برنامه‌ها از سوی بسیجیان را فراهم کند.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه به برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره و گفت: برگزاری جلسه‌های اخلاق مدیران و همچنین استفاده از ظرفیت‌های قابل بهره‌بردار در عرصه‌های مختلف به ویژه فضای مجازی و الکترونیک از این برنامه‌ها است.
وی افزود: بر اساس برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید اعتبارهای این ستاد فقط برای برنامه‌های سالانه آن هزینه شده و محور برنامه‌ها و فعالیت‌ها تذکر لسانی باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول