اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زرینی در گفت‌وگو با فارس:

برای والیبال کاله با نظر کادر فنی به میدان میروم

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران گفت: مصدومیت‌ام به‌ خاطر سرماخوردگی بود و هم‌اکنون با آمادگی لازم میتوانم با نظر کادر فنی و مربیان تیم مقابل شهرداری تبریز به زمین بازی بروم.

برای والیبال کاله با نظر کادر فنی به میدان میروم
حمزه زرینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته برای انجام بازی‌های تدارکاتی و شرکت در تورنمنت چهارجانبه تدارکاتی تهران به پایتخت سفری سه روزه داشتیم که در این سفر با سرماخوردگی روبه‌رو شدم.
وی افزود: با مراقبت‌های لازم توانستم این مصدومیت جزیی را پشت سربگذارم و هم اکنون در شرایط آمادگی جسمانی و کار گروهی مطلوبی به سر می‌برم.
زرینی با اعلام اینکه با نظر کادر مربیگری و فنی تیم می‌توانم برای کاله مازندران در تبریز به میدان بروم، تصریح کرد: گمان نکنم کادر فنی و مربیگری در این زمینه مشکل خاصی داشته باشند و برای این دیدار به احتمال زیاد در ترکیب کاله جای دارم.
این بازیکن ملی‌پوش تیم والیبالکاله مازندران که در فصل جدید لیگ برتر به خدمت تنها نماینده مازندران درآمده، بیان داشت: امسال در تیمی به میدان می‌روم و بازی می‌کنم که با جذب خوب خود از امیدهای قهرمانی محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه بهترین بازی‌های والیبالی خود را برای این تیم عرضه می‌کنم، اذعان داشت: به هر حال کاله چند سالی است که در عرصه والیبال رشد صعودی خیلی مثبت داشت و این روند کماکان در حالت صعودی خود در حال پیشرفت است.
زرینی ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در نخستین گام خود در لیگ برتر والیبال با صلابت و ابهت وارد این دوره از رقابت‌ها شود و بتواند از بهترین‌های والیبال ایران اسلامی باشد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول