اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق ایران خبر داد:

فضای تفاهم رهاورد تعامل دو بخش خصوصی و دولتی

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: فضای تفاهم با برگزاری، شورای گفت‌وگوی دو بخش خصوصی و دولتی فراهم می‎شود.

فضای تفاهم رهاورد تعامل دو بخش خصوصی و دولتی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد نهاوندیان صبح امروز در دیدار با استاندار گلستان و شماری از فعالان تجار گلستانی اظهار داشت: گلستان از جمله نخستین استان‎هایی است که اقدام به راه‎اندازی شورای گفت‌وگو در این استان کرد و این در حالی است که برگزاری این شورا هنوز صورت قانونی به خود نیافته است.
وی تصریح کرد: از شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت به دنبال مرجعی برای تصمیم‎گیری حاکمیتی نیستیم بلکه در این راستا در صدد پر کردن خلاءهای اقتصاد کشور هستیم.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با بیان اینکه تاکنون جلسه درمانی در فهم نشست‎ها تاثیرگذار نبوده، خاطرنشان کرد: هم اکنون به دنبال انقلاب اقتصادی هستیم، انقلابی که پیش از این جای بخش خصوصی در آن خالی بود.
نهاوندیان با بیان این مزیت‎های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ابراز داشت: سیاست‌گذاران اقتصادی قبل از تصمیم‎گیری با بخش خصوصی مشورت و بازخورد تصمیمات را دریافت خواهند کرد.
وی با تاکید بر فلسفه وجودی این شورا یادآور شد: محصول شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی هشدار بهنگام است و ترکیب متناظر این شورا تبدیل به نهادی امید بخش و نگرانی زدا خواهد شد که کمک کار دولت است.
این مسئول در پاسخ به درخواست استاندار گلستان مبنی بر هماهنگی اتاق‎های استان‎های همجوار گفت: این هماهنگی خود یک ضرورت است لذا واحدی در روابط بین‎الملل اتاق ایران مامور این هماهنگی خواهد بود.
نهاوندیان از ریاست سه ساله ایران در اتاق اکو به عنوان امکان ویژه‎ای یاد کرد که باید از آن نهایت استفاده را کرد و اذعان داشت: بین نشاط و رونق اقتصادی رابطه‌ای دوسویه است و باید به بهترین ظرفیت‎ها در مناسبات بین‎المللی نصیب گلستان شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول