اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل:

آموزش فنی یک میلیون نفر ساعت در بخش خصوصی اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل گفت: در نیمه اول سال جاری یک میلیون و900 هزار نفر ساعت در این استان توسط بخش خصوصی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

آموزش فنی یک میلیون نفر ساعت در بخش خصوصی اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، یونس ممی‌زاده اظهار داشت: این آموزش‌ها در بیش از 30 رشته ارائه شده است. 
وی گفت: از مجموع این آموزش‌ها یک میلیون و 141 هزار و 501 نفر ساعت برای بانوان و 749 هزار و 665 نفر ساعت آموزش برای آقایان صورت گرفته است.
معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل با اشاره به آموزش مربیان و مدیران آموزشگاه‌های آزاد، تصریح کرد: برای مدیران آموزشگاه‌های آزاد دوره ICDL به تعداد 43 نفر دوره و برای مربیان آموزشگاه‌های آزاد دوره CBT به تعداد 87 نفر دوره اجرا شده است.
وی با اشاره به نظارت و بازرسی بر آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد بیان داشت: در راستای نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌های آزاد، نظارت کمی و کیفی و رعایت آیین‌نامه‌ها و نحوه تشکیل آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در شش ماهه اول سال جاری 375 مورد بازرسی انجام گرفته است. 
این مسئول در پایان بیان داشت: بخش خصوصی بازوی توانمند بخش دولتی در ارائه خدمات و آموزش‌های مهارتی است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول