اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه لرستان موثر است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه لرستان تاثیرگذار است.

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه لرستان موثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده ظهر امروز در نشست اتاق فکر صنعت و معدن استان لرستان که با حضور جمعی از فعالان عرصه اقتصادی استان برگزار شد، از نخستین همایش ملی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان لرستان خبر داد و گفت: این همایش در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، تولیدی و عمرانی به منظور زمینه‌سازی برای رشد و توسعه اقتصادی استان در سال جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش با هدف شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها توانمندی‌های موجود در استان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در راستای استفاده از این فرصت‌ها برای رشد و توسعه لرستان، برگزار می‌شود.
استاندار لرستان در ادامه نقش دولت را در سرمایه‌گذاری خصوصی مهم برشمرد وگفت: نقش دولت در این زمینه فراهم کردن شرایط و فضای مناسب برای حضور و مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بخش است.
برای بهره‌برداری هرچه بهتر از این همایش و شناسایی و معرفی دقیق قابلیت‌های استان لرستان در بخش‌های مختلف باید از توان و تخصص تمام نخبگان و شخصیت‌های علمی، اجرایی و فرهیخته استان استفاده شود.
دهمرده با بیان اینکه امروز طرح‌های بزرگی همچون دو راه آهن، چند سد، آزاد راه و ... در لرستان عملیاتی شده‌اند، گفت: حضور جدی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با سرمایه‌گذاری بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی مهم و زیربنایی در لرستان، دستاورد همین تلاش‌ها و اقدامات موثر و هدفمند دولت در لرستان است.
در ادامه این نشست، معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیران اتاق بازرگانی و صنایع خرم‌آباد به عنوان برنامه‌ریزان این همایش انتخاب شدند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول