اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران:

اهدای جایزه رقابت‌های جهانی ووشو به رهبری ستودنی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: اهدای جایزه رقابت‌های جهانی ووشو از سوی ورزشکار زن مازندرانی به مقام معظم رهبری ستودنی است.

اهدای جایزه رقابت‌های جهانی ووشو به رهبری ستودنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسئولان بسیج ورزشکاران استان و شهرستان ساری به همراه فرمانده سپاه ساری و حراست ادره کل ورزش و جوانان استان در یک اقدامی پسندیده به دیدار شیر زن ساروی  ملیحه فضلی قهرمان اخیر رقابت‌های جهانی ووشو رفتند و از نزدیک با خانواده ایشان دیدار کردند و در گفت‌وگویی دو طرفه به مشکلات ورزش کنونی ورزشکاران استان به ویژه ملی‌پوشان پرداختند.
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در این دیدار گفت: از اینکه یک قهرمان بسیجی موفق به کسب مدال برای کشور عزیزمان شد احساس شعف و غرور می‌کنیم.
محمدعلی فلاح تصریح کرد: کسب مدال در بین بیش از 90 کشور خارجی برای شیرزن ایرانی افتخاری مهم و میمون است، اما جالب‌تر از همه این افتخارات اهدای مدال به بزرگ جانباز اسلام رهبر معظم انقلاب بود که  شما با این کارتان پهلوان بودنتان را به همگان ثابت کردید و این امر باید از سوی مسئولان  سیاسی و ورزشی استان ستودنی باشد و حتما باید در یک برنامه‌ای از شما تقدیر شود.
 فلاح در ادامه گفت: سازمان بسیج ورزشکاران استان افتخار دارد که خدمات اولیه را ورزشکاران و قهرمانان ارائه دهد و مطمئنا تمامی ملی‌پوشان به ویژه قهرمانان را زیر پوشش خود قرار دهد.
وی تصریح کرد: سازمان بسیج ورزشکاران استان به خود می‌بالد که بیشتر قهرمانان مدال‌آور مازندرانی در رقابت‌های مختلف المپیک، جهانی و آسیایی از بسیجیان این خطه هستند و قهرمانی خود را همراه با بسیجی بودن خود افتخار می‌کنند.
فلاح گفت: به طور حتم  در اواخر سال در مراسمی از سوی سازمان بسیج ورزشکاران استان و البته با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان از ورزشکاران، قهرمانان و ملی‌پوشان جوانمرد بسیجی استان در برنامه باشکوهی تجلیل می‌شود‌.
در این نشست، عظیم وریجی فرمانده سپاه ساری نیز با تقدیر از قهرمانی به خانم فضلی و خانواده ایشان اظهار داشت: از اینکه به عنوان فرزند بزرگوار یک جانباز در میادین ورزشی برای کشور و استان خود افتخارآفرینی کردید جای تقدیر و تشکر دارد و باید همچنان این مقام‌ها و عنوان‌های قهرمانی در آینده ادامه‌دار باشد.
 وریجی گفت: کشورهای بیگانه فکر می‌کنند که خانواده‌های سپاهی و نظامی در ایران فرزندانشان تحت فشار قرار می‌دهند و آزاد نبوده و همچون زنجیر بسته هستند که شما دلاوران ورزش با کسب این چنین عنوان‌های مهم ورزشی مشت محکمی بر دهان همه آنها خواهید زد.
وی افزود: به نوعی به خودم افتخار می‌کنم که فرزند یک جانباز و از خانواده بسیجی موفق به کسب مدال شد و مطمئنا این موفقیت شما در میادین ورزشی باید ادامه‌دار بوده که در روند قهرمانی‌های خود مغرو نشوید.
 وریجی در ادامه تصریح کرد: به همه خارجی بگویید که فرزند جانباز و از خانواده بسیجی هستید و بیگانگان بدانند که فرزندان غریور بسیجیان ایران هم با قهرمانی خود پرچم سه رنگ کشور عزیزشان را با افتخار به اهتزاز در می‌آورند.
فرمانده سپاه ساری گفت: مطمئنا مسئولان ورزش کشور و استان از داشتن این قهرمانان به نحوه احسن استفاده کنند و باید حمایت ویژه‌ای از آنان صورت گیرد تا ملی‌پوشان و قهرمانان برای حضور در مسابقات مختلف باانگیزه و روحیه بیشتری در مقابل حریفان خود قرار گیرند.
 همچنین خسرو سیفی رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در این نشست با تقدیر و تشکر از قهرمانی خانم فضلی در مسابقات جهانی ووشو در ترکیه اظهار داشت: به عنوان یک قهرمان باید به داشتن چنین خانواده به ویژه پدری جانباز از خدای خود تشکر کنید که چنین خانواده‌ای را به شما اعطا کردند که همیشه در کنار شما هستند.
سیفی گفت: در حال حاضر قهرمان ورزش جهان هستید و در بین بیشتر ورزشکاران خارجی و داخلی شناخته شده ، الان وظیفه شما سخت‌تر و دشوارتر شده که باید این قهرمانی برای سال‌های آینده هم تکرار شود که در آینده زندگی ورزشی خود مغرور نشوید.
وی افزود: ملی‌پوشان بانوان کشورمان در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی نشان دادند که با  توکل به خداوند بزرگ می‌توان با داشتن حجاب هم می‌توان مدال‌های مهم و ارزنده‌ای را کسب کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول