اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه 9 دی را مردم و رهبری آفریدند؛

زارعی: خط قرمز ما تبعیت از رهبری است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: خط قرمز جبهه پایداری انقلاب اسلامی تبعیت از رهبری است.

زارعی: خط قرمز ما تبعیت از رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی‌اصغر زارعی در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی که شنبه شب در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برگزار شد، در پاسخ به این سؤال که می‌گویند شما به جبهه متحد اصولگرایی گفته‌اید 9 دی را ما به وجود آورده‌ایم، اظهار داشت: واقعیت این است که این موضوع صحت ندارد.
وی افزود: در نامه‌ای که جبهه پایداری نظراتش را در مورد ساختار 8+7 مطرح کرده این بوده است که همگی باید تلاش کنیم تا ساختاری به وجود آید که مورد قبول کسانی قرار گیرد که 9 دی را آفریدند و این موضوع مشخص است که 9 دی را مردم و رهبری آفریدند.
عضو شورای مرکز جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر علل تخریب اعضای جبهه پایداری گفت: برخی از این مجموعه‌ها نگرانی‌هایی دارند که شروع به تخریب تک تک اعضای جبهه پایداری کردند.

* شایعاتی که برخی سایت‌ها منتشر می‌کنند،‌خلاف اخلاق است
وی خاطرنشان کرد: بعضی از دروغ‌ها و شایعاتی که سایت‌ها و نشریات منتشر کردند کارهای خلاف اخلاق است و یقینا اطلاعاتشان کم نیست بلکه بی‌تقوایی می‌کنند و حرف‌های نادرستی می‌زنند.
زارعی در پاسخ به سؤالی مبنی بر رابطه جبهه پایداری با شخص رئیس جمهور گفت: ما کماکان از خدمات دولت حمایت می‌کنیم زیرا دولت نهم و دولت دهم عملکرد بسیار خوبی در کشور از خودش به ثبت رسانده است.

* عملکردهایی از دولت که در جهت عدالت‌ورزی بوده مورد تایید جبهه پایداری است
وی تصریح کرد: آن عملکردهایی که خدمت به مردم و عدالت‌ورزی بوده است مورد تایید ماست و همین الان هم از عملکرد خوب دولت حمایت می‌کنیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه که برای ما قابل تحمل نیست و اختلاف نظر داریم در تبعیت از رهبری است که در این خصوص هیچ عقد اخوتی با هیچکس نداشته، نداریم و نخواهیم داشت.

* سلامت مدیران اقتصادی وجه لازم است اما کافی نیست/مدیران اقتصادی باید فسادستیز باشند
وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اختلاس بزرگ در کشور گفت: بحث استیضاحی که الان در مجلس مطرح است را آقای آقاتهرانی امضا کردند ما فکر می‌کنیم که شاید یکی از عوامل بروز انحرافات و مشکلاتی که امروز شاهد آن هستیم و در گذشته هم همینطور بوده، این است که برای پست‌های مهم بالاخص پست‌های اقتصادی سالم بودن مدیران در این سطح کافی نیست بلکه مدیران باید حتما روحیه فسادستیزی نیز داشته باشند
زارعی  یادآور شد: ما اعتقاد داریم دوستانی که امروز در این پست‌ها هستند حتما آدم‌های سالمی هستند اما آدم سالم بودن کافی نیست بلکه همانطور که گفته شد باید روحیه فسادستیزی هم داشته باشند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول