اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

استقبال کرمانشاهی‌ها از رهبری تثبیت ولایتمداری مردم بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: استقبال گرم و پرشور مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب ولایت‌مداری مردم ایران را به نمایش گذاشت.

استقبال کرمانشاهی‌ها از رهبری تثبیت ولایتمداری مردم بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز عصر امروز در مراسم معرفی نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(ع)‌ اظهار داشت: اخلاص، رمز نفوذ و تاثیرگذاری بر قلوب مردم است.
وی با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، افزود: آحاد مردم ولایت‌مدار کرمانشاه با اعتقاد به اینکه رهبر معظم انقلاب از اولیا الهی و سلاله نبی مکرّم اسلام(ص) است، از ایشان با شکوه فراوان و بی نظیر استقبال کردند.
سرافراز پیوند مردم ایران با ولایت را پیوندی عمیق و ناگسستنی دانست و گفت: تا زمانیکه مردم پشتیبان ولایت باشند دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: وحدت و همدلی مردم ایران و حضور آنان در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی سبب ناامیدی دشمنان می‎شود.
وی وحدت را رمز موفقیت جوامع برشمرد و از ملت ایران خواست با عمل به ارزش‌های اسلام و پیروی از ولی فقیه نقشه‌های شوم دشمن را باطل کنند.
سرافراز در ادامه با اشاره به حضور سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب، گفت:  حضور سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب سبب شده تا توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی شود.
وی ادامه داد: سپاه توانسته با درایت و هوشیاری برگ زرین و پر از افتخاری را در کارنامه خود جاری کند و امروز به عنوان سدی محکم در برابر دسایس و نقشه‌ها شوم دشمنان محسوب شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اثرات اخلاص و تهذیب نفس، گفت: پالایش درونی و اخلاص در عمل باعث تأثیر گذاری و نفوذ بر قلوب می‌شود.
وی با بیان حدیثی از حضرت علی(ع)، گفت: خوشا به حال کسی که همه وجودش را خالص در راه خدا کند.
سرافراز اخلاص را معیار موفقیت و رستگاری انسان برشمرد و گفت: اخلاص تلاش و کوشش مؤمن را تفکر و اندیشه ملکوتی می‌بخشد.
وی حب و بغض را از صفات انسان دانست و اضافه کرد: طبق فرمایش حضرت امیر مومنان علی(ع) ، حب و بغض انسان نیز باید در راه خدا و برای رضای او باشد.
در پایان این مراسم، حجت الاسلام سید ولی موسوی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام علی اکبر دلدار تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول