اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد:

استقبال از رهبری خط بطلان بر یاوه‌گویی‌های جهانی است

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حرکت مردمی در استقبال از رهبری خط بطلان بر همه یاوه‌گویی‌های قدرت جهانی است.

استقبال از رهبری خط بطلان بر یاوه‌گویی‌های جهانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد بعدازظهر امروز در همایش توجیهی کارشناسان، معاونان و رؤسای فرهنگی مراکز استان‌ها که در مجتمع شهید همت شهرستان نوشهر برگزار شد، افزود: باید فعالیت‌های فرهنگی به سمت شکل‌گیری جبهه فرهنگی باشد و در این مسیر مسئولیت‌های واگذار شده جدی تلقی شود.
وی بر لزوم حرکت بر پایه دانش و آگاهی محوری تاکید کرد و اظهار داشت: باید آگاهی‌های لازم و اطلاعات کافی به جامعه داده شود.
روحانی‌نژاد ادامه داد: جنس کار فرهنگی در تبلیغات اسلامی اگر عاری از اخلاص باشد تاثیرگذاری ندارد و کسانی که در این حوزه کار می‌کنند باید به جنگ فرهنگی اعتقاد داشته باشند و با وجود مقابله توان تهاجم را نیز داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقوله بیداری اسلامی، خاستگاه این حرکت را مسجد عنوان و تصریح کرد: هیچ ترفند جهانی در این حرکت دخیل نبوده و نخواهد بود و پایگاهی اسلامی و مردمی دارد.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به استقبال و حضور بی‌نظیر مردم در استقبال از رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم ما در ولایت ذوب شده‌اند و این حرکت مردمی خط بطلان بر همه یاوه‌گویی‌های قدرت جهانی است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مازندران نیز در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این همایش را تبیین دیدگاه‌های عمومی عنوان کرد و گفت: یکسان‌سازی ادبیات و نامه‌نگاری‌ها، ایجاد فرصت همسویی و همگرایی بین ستاد و صف، تبادل تجربیات استانی، استفاده بهینه از امکانات و منابع انسانی و ... از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
حجت‌الاسلام ناصر شکریان ادامه داد: در این همایش کمیسیون‌های مختلفی اعم از اعزام مبلغ، امور بانوان، فرق و مذاهب، امور مساجد، تشکل‌های دینی و رؤسای ادارات فرهنگی ادارات کل مراکز استان‌ها، تشکیل شده و نسبت به بررسی مباحث تخصصی اقدام کردند.
وی با اشاره به اینکه از هر استان هشت نفر به این همایش دعوت شده بودند، تصریح کرد: در مجموع در این همایش 280 نفر به مدت دو روز حضور داشتند.
شکریان همچنین به برگزاری نمایشگاه از تولیدات فرهنگی و قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران اشاره داشت و خاطرنشان کرد: 50 عنوان تولیدات فرهنگی و قرانی و 30 عنوان پوستر نمایشگاهی سازمان تبلیغات اسلامی و عملکرد این سازمان در معرض دید شرکت کنندگان در همایش قرار گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول