اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌ روستایی و عشایری اصفهان:

عشق روستاییان به ورزش بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان گفت: یکی از نکات مهم در سومین المپیاد ورزشی بانوان که توجه من را به خود جلب کرد، عشق و علاقه بی‌نظیر روستاییان به مقوله ورزش است.

عشق روستاییان به ورزش بی‌نظیر است
مهدی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نتایج به دست آمده در سومین المپیاد ورزشی بانوان به طور حتم نشان‌دهنده رشد ورزش در بین روستاییان است که این موضوع را می‌توان از افزایش 50درصدی شرکت کنندگان امسال نسبت به سال گذشته دریافت.
وی با بیان اینکه در سال گذشته در دومین المپیاد ورزشی برگزار شده، تعداد شرکت کنندگان این مسابقات به 380 نفر می‌رسید، تصریح کرد: این تعداد شرکت کننده در سال جاری به حدود 650 نفر افزایش پیدا کرده است.
رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود ترویج ورزش‌های بومی و محلی را از برنامه‌های آتی هیئت استان خواند و افزود: با کمال میل ورزش‌های همگانی را برای روستاییان استان اصفهان به ارمغان می‌بریم.
وی با بیان اینکه سومین المپیاد ورزشی آقایان نیز از هفته دیگر آغاز می‌شود، تاکید کرد: در این رقابت‌ها ورزشکاران چهار منطقه استان اصفهان با یکدیگر به رقابت‌ می‌پردازند.
اسدی افزود: امروز بعدازظهر نیز رقابت‌های فوتسال جام دهیاران رده‌بندی و فینال این مسابقات در ورزشگاه پیروزی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: مراسم اختتامیه رقابت‌های فوتسال جام دهیاران نیز با حضور مقامات مسئول از جمله استاندار اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول