اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

800 میلیارد ریال به مشاغل خانگی لرستان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 800 میلیارد ریال تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه در زمینه توسعه اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی به استان ابلاغ شده است.

800 میلیارد ریال به مشاغل خانگی لرستان اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حامد ویسکرمی ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان پلدختر میزان تسهیلات بانکی برای ایجاد مشاغل خانگی به ازای هر فرصت شغلی را حداکثر 50 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه به متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی پرداخت می‌شود.
وی گفت: مشاغل خانگی شامل 214 رشته در زمینه‌های صنایع دستی، فرش دستباف، تولیدات کشاورزی، خدمات کشاورزی، تولیدی در بخش صنعت، فناوری اطلاعات، خدمات، بهزیستی، بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. 
وی افزود: 93 درصد فرصت شغلی به عنوان اولویت‌دار اعلام و تصویب شده است و ما به دنبال ماندگاری مشاغل هستیم و تسهیلات هدفمند باشد و باید به کننده کار تسهیلات اعطا شود و به طور جد کار آن‌ها باید ارزیابی شود.
فرماندار پلدختر گفت: دولت برای امسال در کشور دو میلیون و 500 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند، و تا پایان امسال باید سهمیه 4 هزار و 188 نفر در شهرستان پلدختر اشتغالزایی ایجاد شود.
فریدون رشیدی افزود: بیکاری جوانان در سطح وسیع یکی از مشکلات شهرستان پلدختر است و این شهرستان بیش‌ترین درصد بیکاری را در استان لرستان یدک می‌کشد.
وی گفت: بیکاری که به دنبال آن مشکلات اجتماعی را حادث می‌شود، از دغدغه‌های دولت عدالت محور دکتر احمدی‌نژاد است، که برای حل این معضل سیاست‌ها، برنامه‌ها و تدابیری اندیشیده است.
رشیدی افزود: نباید انتظار داشت که دولت به تنهایی تمام مسایل و مشکلات را حل کند بلکه باید مدیران دستگاه‌های اجرایی با جلب و جذب و حمایت سرمایه‌گذار و ورود بخش خصوصی معضل بیکاری را حل کنند و رویکرد مدیران باید به این سمت و سو سوق پیدا کند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول