اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی؛

ورزشکاران با شهدا تجدید میثاق می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون ورزش و جوانان استان مرکزی از گلباران قبور شهدا و تجدید عهد و پیمان جامعه ورزش استان با شهدا به ویژه شهدای ورزشکار به مناسبت هفته تربیت‌بدنی خبر داد.

ورزشکاران با شهدا تجدید میثاق می‌کنند
سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مراسم عطرافشانی و غبارروبی قبور پاک و مطهر شهدا فردا پنجشنبه با حضور جامعه ورزش در سراسر گلزار شهدای استان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: جامعه ورزش استان در دوران هشت سال دفاع مقدس 85 شهید ورزشکار تقدیم انقلاب کرده است که دومین یادواره شهدای ورزشکار در سال جاری برگزار خواهد شد.
معاون ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه در هفته تربیت‌بدنی و تندرستی بیش از 120 برنامه ورزشی در شهرهای استان به مرحله اجرا درمی‌آید، اظهار داشت: در روز جمعه همایش بزرگ پیاده‌روی در تمام شهرهای استان با شعار ایرانی سالم و با نشاط برگزار می‌شود که خوشبختانه این همایش در سال‌های گذشته با استقبال بسیار خوب شهروندان همراه بوده است.
ملکی گفت: به مناسبت هفته ورزش همچنین همایش اخلاق و راهبردهای اسلامی در ورزش 28 مهر ماه در سالن آمفی تئاتر کانون بسیج جوانان اراک برگزار می‌شود.
وی برگزاری مجمع سالانه هیئت اسکی با حضور رئیس فدراسیون اسکی، برگزاری همایش کاراته‌کار ان روستایی شهر خنداب، برگزاری مسابقات مچ‌اندازی انتخابی استان، همایش پرواز بادبادک‌ها در محلات، همایش دوچرخه‌سواری در اراک، کارگاه آموزشی مربیان شنا و... بخشی از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی عنوان کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول