اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 10 میلیون ریال صورت گرفت؛

تجهیز ورزشکاران اروندکناری

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی آبادان گفت: با اعتباری بالغ بر 10 میلیون ریال، ورزشکاران اروندکناری توسط این اداره تجهیز شدند.

تجهیز ورزشکاران اروندکناری
خادمعلی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به مناسبت روز تربیت‌بدنی و هم‌چنین ارتقای سطح ورزش در شهرستان موفق به پرداخت و اعطای کمک‌های قابل توجه‌ای به هیئت‌های ورزشی اروندکنار از نظر بودجه و امکانات شدیم.
وی با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده در این راستا افزود: در این زمینه اعتبار 10میلیون ریال به‌منظور خرید وسایل ورزشی در نظر گرفته شد.
رئیس اداره تربیت‌بدنی آبادان در ادامه گفت: همچنین 5 میلیون ریال برای نگهداری زمین چمن مصنوعی اروندکنار به هیئت فوتبال پرداخت شد.
وی اضافه کرد: صد قطعه تشک تاتامی ویژه هنرهای رزمی به هیئت کاراته اروندکنار از دیگر امکانات اعطا شده به ورزشکاران این منطقه است.
تهذیبی خاطرنشان کرد: همچنین وسائل هنرهای رزمی از قبیل کیسه و میت را در اختیار هیئت بوکس و کاراته به‌منظور تمرین به ورزشکاران این منطقه قرار داده‌ایم. 
وی بیان کرد: تعداد شش عدد قایق به هیئت قایقرانی اروندکنار نیز از جمله وسایل اهدایی ورزشی به این منطقه است.
رئیس اداره تربیت‌بدنی آبادان گفت: توجه به ورزش منطقه به مراتب موجب ارتقای سطح ورزش استان می‌شود.
به گفته وی مسئولان استانی باید پیش از پیش امکانات مورد نیاز ورزشکاران مستعد شهرستان آبادان و مناطق هم‌جوار را فراهم کنند.
تهذیبی با اشاره به اینکه ورزشکاران آبادانی بسیار پر استعداد و خلاق هستند، تصریح کرد: جوانان امید ورزش کشورمان هستند و باید به آنها توجه جدی و خاص معطوف داشت.
وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان بتوان برای ارتقای سطح ورزش خوزستان گام‌های استوارتری برداشت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول