اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

دخل و تصرف در آرای مردم امری محال است/ جریان فتنه به دنبال ایجاد بی‌اعتمادی در جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات دین خود را به هیچ چیزی نمی‌فروشند و محال است که در آرای مردم دخل و تصرف کنند.

دخل و تصرف در آرای مردم امری محال است/ جریان فتنه به دنبال ایجاد بی‌اعتمادی در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پرویز آژیده در جلسه شورای اداری استان، انتخابات را یک فرصت برای قدرت نمایی مردم در دفاع از نظام دانست و اظهار داشت: مسئولیت اساسی مجریان انتخابات اجرای صحیح و دقیق قانون با بی‌طرفی کامل است.
وی افزود: برای مردم روشن است که انتخابات ما سالم‌ترین انتخابات است ولی دشمنان به دنبال سلب اعتماد مردم هستند.
آژیده با اشاره به ایجاد شبهه تقلب از سوی دشمنان در انتخابات گذشته خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و جریان فتنه حرکت‌های مذبوحانه خود را برای ایجاد بی‌اعتمادی در مردم دنبال می‌کنند و در اولین قدم تلاش دارند مردم را از حضور در انتخابات مایوس کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان از اتخاذ تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم و رقابت سالم در فضای انتخاباتی استان خبر داد و گفت: مشکل خاصی از این نظر احساس نمی‌شود و همه مسئولان استانی و فرمانداران آماده برگزاری انتخابات هستند.
وی نسبت به تبلیغات زودرس نامزدهای انتخاباتی هشدار داد و افزود: افرادی که قصد ورود در انتخابات را دارند از حرکت‌هایی که شائبه تبلیغات انتخاباتی داشته باشد، پرهیز کنند.
آژیده تاکید کرد: برای ایجاد فضای سالم باید از تبلیغات زودرس پرهیز کنیم و مسئولان استانی در این خصوص حساس هستند.

معاون استاندار در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و استقبال پرشور مردم از ایشان گفت: ارتباط معنوی امت با امام مایه خوشحالی تمام مومنان و ناامیدی استکبار است.
وی با یادآوری بیانات رهبر انقلاب در خصوص جنبش‌های ضد سرمایه‌داری در کشورهای مختلف خاطرنشان کرد: بعد از شکست مارکسیسم که ادعای نجات بشریت را داشت باید شکست کامل کاپیتالیسم و سرمایه‌داری را نیز شاهد باشیم.
آژیده افزود: نگرش یک بعدی به هستی، توجه به مادیات و فقر اخلاق و معنویت چنین سرنوشتی را قطعا به دنبال خواهد داشت.
وی مکتب اسلام را نجات‌بخش بشریت دانست و گفت: جمهوری اسلامی با الهام از تعالیم اسلام، قلب تپنده کشورهای منطقه و مایه امیدواری ملت‌های مظلوم جهان است.
آژیده با انتقاد از حرکت‌های ضددینی در برخی کشورهای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که بیداری اسلامی در منطقه حاکم است معنی ندارد که برخی حکام منطقه به دنبال اقدامات ضد اسلامی از جمله منع حجاب هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول