اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجلس:

مدیران تبیین ابعاد فتنه 88 را فراموش نکنند/ فتنه آتش زیر خاکستر است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی به سهم خود وظیفه‌ای در قبال روشنگری دارد و مدیران کهگیلویه و بویراحمد باید بر اساس این وظیفه تبیین ابعاد فتنه 88 را فراموش نکنند.

مدیران تبیین ابعاد فتنه 88 را فراموش نکنند/ فتنه آتش زیر خاکستر است
سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص فرهنگی استان کهگیلویه و بویر احمد به‌ موضوع گفتمان بصیرت و بیداری که دغدغه رهبری است، بپردازند.
بزرگواری افزود: با توجه به حجم تبلیغات دشمنان و همچنین بیداری ملل مسلمان و آزادگان جهان، پرداختن به‌ گفتمان بصیرت و بیداری در همایش‌ها، نشست‌ها و جلسات بسیار ضروری است.
وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی علاوه بر اینکه در فضای کاری پروژه‌ها و طرح‌ها تلاش‌، نظارت و مسائل استانی توجه دارند، ‌مسائل ملی، فراملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را هم دنبال کنند و گفتمان انقلاب، نظام، امام، رهبری و ولایت را سرلوحه کارها قرار دهند.
 
*مدیران اوضاع سیاسی منطقه و جهان را رصد کنند
عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار گفتمان‌ها باید به دستاوردها، اقدامات، خدمات‌ ارزنده نظام و دولت نهم و دهم پرداخته شود تا مردم از کارهای انجام شده و برنامه‌های آینده مطلع شوند.
بزرگواری تاکید کرد: مدیران علاوه ‌بر تاکید بر مسائل فرهنگی، مذهبی و ارزش‌ها، از آخرین وضعیت سیاسی منطقه و دنیا نیز باید مطلع باشند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی به ‌موضوع دشمن شناسی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن‌شناسی امری بسیار ضروری است چرا که آنها در نهان و پنهان برای ضربه زدن، القاء، مغلطه و دیکته کردن برنامه‌ها، تئوری‌ها و نظرات خود از هر طریقی وارد می‌شوند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.
 
*مدیران تبیین ابعاد فتنه 88 را فراموش نکنند
بزرگواری به ‌موضوع فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: این فتنه آتش زیر خاکستر است و به‌ آسانی خاموش شدنی نیست چرا که همه تحرکات دشمنان استکباری با آنها همسو بوده و نباید از این مهم غافل ماند.
وی تصریح کرد: هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی به سهم خود وظیفه‌ای در قبال روشنگری دارد و مدیران کهگیلویه و بویراحمد باید بر اساس این وظیفه تبیین ابعاد فتنه 88 را فراموش نکنند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با اظهار گله‌مندی از اینکه در این استان شایعه، شب‌نامه و شکایت زیاد است، بیان کرد: لازم است با فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی نسبت به این امر در استان ما توجه ویژه شود.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول