اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

ولایت‌فقیه نجات‌بخش انسان در فضاهای فتنه‎آلود است

خبرگزاری فارس: نماینده ولیفقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: حرکت بر حول محور ولایت از گمراهی انسان در توطئه‌ها و فضاهای فتنه آلود جلوگیری می‌کند، چراکه ولایت فقیه روشنی بخش صراط مستقیم است.

ولایت‌فقیه نجات‌بخش انسان در فضاهای فتنه‎آلود است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه ناحیه لردگان، ولایت فقیه را واسطه فیض خدا در غیاب امام زمان (عج) عنوان کرد و افزود: ولی فقیه نزدیک‎ترین فرد به امام معصوم (ع) از نظر تقوا، دیانت و صیانت از نفس است.
به گفته وی به برکت اندیشه عالی و آینده‌نگری فرماندهی معظم کل قوا، نقش جمهوری اسلامی در دنیا هر روز بیشتر از گذشته نمایان می‌شود.
سرافراز ادامه داد: پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون آینده بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و سرایت این خیزش‌ها به کشورهای اروپایی در حال تحقق است‌.
وی با اشاره به اهمیت بحث ولایت مطلقه فقیه ادامه داد: حامیان ولایت باید با افزایش بصیرت، بصورت آگاهانه و هوشمندانه از حریم ولایت حفاظت کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حرکت بر حول محور ولایت از گمراهی انسان در توطئه‌ها و فضاهای فتنه‌آلود جلوگیری می‌کند، چراکه ولایت فقیه روشنی بخش صراط مستقیم است.
سرافراز نقش به نقش بصیرت در بیداری اسلامی ملت‌های منطقه اشاره کرد و افزود: فرمایشات، منویات و هشدارهای مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای اسلامی به منظور هوشیاری در مقابل استکبار جهانی و جلوگیری از مصادره انقلاب آنان، نشان از اشراف ایشان به مسایل منطقه‎ای و بین‎المللی دارد.
وی به قیاس حکومت اسلامی و نظام ولایی با نظام‌های غربی پرداخت و افزود: ولی‎فقیه خود را وقف اسلام و مسلمین می‎داند ولی در جوامع غربی و نظام های سرمایه‌داری و سکولار بیش از 90 درصد مردم فدای امیال عده قلیلی از حاکمان، سیاست بازان و صاحبان زر و زور می‎شوند.
نماینده ولی‎فقیه در سپاه قمر بنی‎هاشم(ع) در ادامه با اشاره به شاخص‎های پاسداری از حریم ولایت گفت: ملاک و شاخص برای یک پاسدار انقلاب اسلامی و نیروی ارزشی، میزان تطبیق اعمال، ‌رفتار و گفتار با اوامر ولی فقیه است که منطبق بر احکام و شرع مقدس اسلام است.
سرافراز تصریح کرد: ولایت‌پذیری و عمق‌بخشی به آگاهی و بصیرت جامعه نمی‌گذارد انسان در کوران حوادث و توطئه‎‌ها راه را گم کند.
وی تلاش برای رسیدن به جایگاه رفیع معنویت و تقوا را خط مشی و روش جاری پاسداران عنوان کرد و افزود: تمام افتخارات انقلاب و دفاع مقدس با اتکا به قدرت معنویت حاصل شده و با تقوای الهی به دست می‎آید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول