اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی هشدار داد:

ناامن نشان دادن فضای اقتصادی کشور توسط جریان فتنه

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به طرح دشمنان برای نا امن نشان دادن فضای اقتصادی گفت: این امر خیال باطلی است که از سوی برخی افراد جریان فتنه و وزرای دولت قبلی حمایت می‌شود.

ناامن نشان دادن فضای اقتصادی کشور توسط جریان فتنه
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی امشب در جمع مدیران ارشد آذربایجان‌شرقی خواستار هوشیاری در برابر جریان‌های فتنه‌افکن شد.
وی با اشاره به طرح دشمنان برای نا امن نشان دادن فضای اقتصادی گفت: این امر خیال باطلی است که از سوی برخی افراد جریان فتنه و وزرای دولت قبلی حمایت می‌شود.
بیگی گفت: در این میان ایادی فتنه و دست نشانده نظام سلطه از سوراخ‌ها بیرون آمده و در صدد ایجاد مانع بر سر راه اهداف دولت هستند که در این میان تعدادی از وزرای دولت‌های قبلی با حضور در رسانه‌های بیگانه سعی در ایجاد تنش در داخل کشور را دارند.
وی همچنین پرونده‌سازی غرب علیه ایران را جزو برنامه‌های عادی آنها بیان کرد و افزود: پرونده هسته‌ای از جمله این موارد است که متاسفانه دولت‌های قبلی نیز در این قضیه منفعلانه برخورد کرده و با خودباختگی و رعب مانع توسعه فعالیت‌های هسته‌ای کشور شدند که دولت نهم و دهم با جرات وارد عرصه شد و ایران را صاحب فناوری هسته‌ای کرد.
بیگی خاطرنشان کرد: نظام سلطه و آمریکا باید به این نکته توجه کنند که بدون مشارکت ایران و قدرت راهبردی جمهوری اسلامی نمی‌توانند مسایل عراق و افغانستان را حل و فصل کند.
بیگی سفر رهبری به کرمانشاه را موجب ناکامی دشمنان در برنامه‌ها و اهداف خود دانست و  اظهار داشت: این سفر در شرایط کنونی موجب ناکامی دشمن وخنثی شدن نقشه‌های متعدد شده است.
 
سیستم بانکی نگران است
وی افزود: در حال حاضر بیم آن می‌رود تا با ناامن نشان دادن فضای اقتصادی سرمایه‌گذاری کاهش یابد و سیستم بانکی از این مسئله نگران است.
استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: نقشه‌های شوم در زمینه ناکامی اقتصادی از اجرای هدفمندی یارانه‌ها به اوج خود رسید و همه دیدند که این نقشه‌ها به جایی نرسید.
وی اظهارکرد: آسیب اساسی این برنامه‌ها ناامید کردن مردم از مشارکت سیاسی در موضوع انتخابات است تا مانع مشارکت مردمی در انتخابات شوند.
 
اتهام‌افکنی به مسئولان مختلف با هدف ناامید کردن مردم صورت می‌گیرد
بیگی گفت: اتهام‌افکنی به مسئولان مختلف در سایت‌های گوناگون با هدف ناامیدی مردم صورت می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا فضایی مسموم را ایجاد کنند.
استاندار آذربایجان شرقی ‌اضافه کرد: مسئولان اقتصادی و بانکی استان در راستای رونق اقتصادی هم قسم و همراه بوده و اجازه نخواهد داد رونق اقتصادی کم رنگ شود.
 
استقبال از سلایق مختلف در انتخابات
بیگی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دراین انتخابات از سلایق مختلف استقبال می‌شود و باید در این میان حضور حداکثری مردم به نفع دولت خدمتگزار است.
وی ادامه داد: مخالفان دولت از مدت‌ها قبل با طرح موضوعات مختلف سعی در القای تفکرات نادرست داشتند و نتیجه آرای سفید وخاکستری که برخی تلاش می‌کردند آن را به زیان دولت و نظام معرفی کنند.
 
فامیلی شدن دولت در دولت‌های گذشته موجب کاهش مشارکت مردم شده بود
بیگی با بیان اینکه کاهش مشارکت مردم در گذشته به علت بسته شدن شرایط و فامیلی شدن دولت رخ داده بود، گفت: احمدی‌نژاد یبا عدالت ورزی و توزیع شرایط حضور حداکثری مردم را تامین کرد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول