اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌همدانی:

فتنه در هر دوره با روش متفاوتی پیدا می شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله گفت:یک روزی فتنه جنگ بود، روزی حوادث بعد از جنگ، سپس فتنه تیر78 و بعد از آن فتنه 88 شکل گرفت، که خدارا شکر از همه این‌ها عبور کردیم

فتنه در هر دوره با روش متفاوتی پیدا می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسین همدانی عصر امروز در چهارمین همایش نقش شجره طیبه صالحین در کار و تولید که با حضور فرماندهان و مسئولان رده‌های مقاومت سازمان بسیج کارخانجات تهران در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز ما و سپاه تهران بزرگ یک ماموریت بیشتر نداریم و آن هم امر به معروف و نهی از منکر است.
وی با بیان این مطلب که ماموریت ما در مقابل همه فتنه‌ها و جریان‌های انحرافی، امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: فتنه‌ها و حوادث متفاوت است و همه مشکلات و موانع سر راه ما همانند زمان جنگ که یک بار مین بود، یک بار موانع آب و... فرق می‌کنند.
سردار همدانی با اشاره به این مطلب که کسانی که تربیت شده‌اند و باور کرده‌اند ، می‌توانند از موانع عبور کنند، اظهار داشت: یک روزی فتنه جنگ بود، روزی حوادث بعد از جنگ، سپس فتنه تیر78 و بعد از آن فتنه 88 شکل گرفت، که خدارا شکر از همه این‌ها عبور کردیم.
وی با بیان این مطلب که امروز خطرناک‌ترین فتنه، جریان انحرافی است، گفت: جریان انحرافی بسیار خطرناک است، که امروز داریم مشاهده می‌کنیم و علامت‌های آن را هم می‌بینیم.
وی در ادامه تصریح کرد:  ما 250 هزار شهید داده ایم برای این ارث گرانبها باقی بماند، بنابر این کسی از این اصول و اصل دست بر نخواهد داشت.
وی با بیان این مطلب که تربیت در طرح صالحین باید وظیفه امروز بسیجیان ما باشد، اظهار داشت: در تهران فضایی را آماده کرده‌ایم که تا دو هفته آینده 11 هزار نفر از مربیان و سرحلقه‌های صالحین برای آموزش دور هم جمع شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول