اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج خبر داد:

برگزاری المپیاد ورزشی در دانشگاه یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج از برگزاری المپیاد ورزشی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی در حال برگزاری است.

برگزاری المپیاد ورزشی در دانشگاه یاسوج
گشتاسب آذرپیرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش از برگزاری کوهپیمایی یک‌روزه به همین مناسبت خبر داد و اظهار داشت: المپیاد درون دانشگاهی دانشگاه یاسوج در سه گروه ورزشی شامل ورزش‌های گروهی مثل فوتسال، هندبال، بسکتبال، والیبال و ورزش‌های انفرادی مثل دومیدانی، تنیس روی میز، شطرنج، رزمی و کشتی‌های آزاد، فرنگی و  ورزش‌های همگانی مثل روپایی، مچ‌اندازی، کوه‌پیمایی، پیاده‌روی پرتاب توپ به حلقه بسکتبال و .. در حال برگزاری است.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه دولتی یاسوج افزود: در ادامه مسابقات فوتسال و در مرحله پایانی این مسابقات که با حضور 40 تیم در هشت گروه پنج تیمی و با برگزاری 80 بازی در دور مقدماتی و 16بازی در دور حذفی، تیم فوتسال بلادشاپور به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
وی بیان کرد: پس از تیم بلادشاپور نیز تیم‌های پارس و ستارگان طیبی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
آذرپیرا  با بیان اینکه استقبال دانشجویان از المپیاد ورزشی دانشگاه یاسوج بسیار خوب بوده است، ابراز داشت: دانشجویان با مشارکت و فعالیت در امر ورزش زمینه آمادگی جسمانی، سلامت روحی و جسمی و توفیق بیشتر در درس و علم را به دست می‌آورند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه دولتی یاسوج سطح این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: این مسابقات زمینه خوبی برای برگزاری عمومی ورزش در میان دانشجویان از یک سو و از دیگر سو موجب آماده‌سازی و شناسایی استعداد برای تیم فوتسال دانشگاه یاسوج که قرار است در مسابقات قهرمانی منطقه 9 دانشگاه‌های کشور شرکت کند، خواهد شد.
وی با اشاره به موفقیت‌های ورزشی دانشگاه یاسوج در کشور اضافه کرد: اعضای تیم فوتسال دانشگاه تمرینات دوره‌ای خود را برای حضور در این مسابقات شروع کرده‌اند که امیدواریم با آمادگی کامل، قدرتمندانه در این مسابقات شرکت کرده و همانند سال گذشته به موفقیت‌های خوبی دست یابند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج از اعزام تیم‌های ورزشی بسکتبال و تنیس روی میز دختران دانشگاه یاسوج برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای شیراز خبر داد.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول