اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر خبر داد:

امکانات رفاهی وزارت تعاون برای کارگران و کارفرمایان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تمهیدات ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای امکانات رفاهی ویژه کارگران، کارفرمایان و خانواده‌های آنان خبر داد.

امکانات رفاهی وزارت تعاون برای کارگران و کارفرمایان
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حیدری صبح امروز در نشست مدیران ستادی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پذیرای اسکان کارگران، کارفرمایان و خانواده‌های آنها در نیمه دوم سال جاری در مجموعه‌های رفاهی شهرهای مشهد مقدس، قم و بندر انزلی با تمام امکانات رفاهی است.
حیدری گفت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی ماده 154 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با پرکردن اوقات فراغت کارگران و خانواده آنان، با ایجاد امکانات فرهنگی، رفاهی و ورزشی علاوه بر تقویت قوای روحی کارگران موجبات حفظ و صیانت نیروی انسانی کار و تولید را فراهم می‌آورد.
وی افزود: کارگران و کارفرمایان استان می‌توانند با ارائه درخواست خود به مسئول رفاهی این اداره کل نسبت به ثبت‌نام و استفاده از مجموعه‌های رفاهی اقدام کنند.
مدیرکل تعاون در ادامه اظهار داشت: همچنین با مراجعه به سایت مربوطه به نشانی www.labour-sport.ir اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.
کارشناس امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد در محیط کار در کارخانه کشتی‌سازی بوشهر برگزار شد.
رباب محمدشاهی افزود: در این کارگاه آموزشی که توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به مدت یک روز برگزار شد، آموزش‌های لازم در زمینه مسائل مربوط به اعتیاد و مواد مخدر و راه‌های پیشگیری از آن به جمعی از کارگران شرکت صدرا ارائه شد.
محمدشاهی با اشاره به لزوم توجه به معضل اعتیاد به ویژه در جامعه کار و تولید که بخش اعظم جامعه را تشکیل می‌دهند اظهار امیدواری کرد: با ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاه‌های ذی‌ربط و برنامه‌ریزی دقیق و علمی‌تر در آینده گام‌های مؤثرتری در این زمینه برداشته شود.   
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول