اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد؛

خودکفایی 115 خانوار زیر پوشش کمیته امداد در خلخال

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: ‌115 خانوار زیر پوشش کمیته امداد در این شهرستان از توانمندی و خودکفایی کامل برخوردار شدند.

خودکفایی 115 خانوار زیر پوشش کمیته امداد در خلخال
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات کمیته امداد شهرستان خلخال اظهار داشت: در اجرای طرح پالایش، 15 درصد از مددجویان توانمند این شهرستان از چرخه کمیته امداد خارج شدند.
وی افزود: علاوه بر آن مستمری‌بگیران کمیته امداد شاخه خلخال نیز از دو هزار و 740 خانوار به دو هزار و 119 خانوار کاهش یافته‌اند.
فرماندار شهرستان خلخال با یادآوری اینکه دو هزار و 150 خانوار با جمعیت چهار هزار و 900 نفر در زیر پوشش کمیته امداد هستند، یادآور شد: ‌در شش ماهه اول امسال 12 میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت بلاعوض در قالب مستمری و موردی ویژه به نیازمندان پرداخت شده است.
وی تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مراجعه‌کنندگان به این اداره را خواستار شد و اخلاق‌مداری را در انجام وظایف محوله و ساماندهی و سرعت‌بخشی به کارها ضروری دانست.
عبداللهی بیان داشت: با توجه به اینکه این اداره با اقشار ضعیف و کم درآمد در جامعه برخورد دارد، رفتارها و کردار کارکنان نیز باید به نحوی باشد که مردم را آزرده خاطر نکند.
در پایان این جلسه بهنام علی‌قلیزاده رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال نیز اظهار داشت:  در شش ماهه اول سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون ریال درآمد حاصل از کمک‌های مردمی در این شهرستان جذب شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول