اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد در کردستان خبرداد:

بهره‌مندی 54 هزار خانوار کردستانی از خدمات کمیته امداد

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی در کردستان از بهره‌مندی 54 هزار خانوار از خدمات مختلف این نهاد در سطح استان خبرداد.

بهره‌مندی 54 هزار خانوار کردستانی از خدمات کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار سنندج اظهار داشت: این نهاد مقدس خدمت بی‌منت به محرومان را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا خدمات ارزنده‌ای را در سطح استان انجام داده است.
به گفته وی، در حال حاضر 54 هزار و 433 خانوار در استان زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) هستند.
وی تلاش در راستای خودکفایی مددجویان را با ایجاد اشتغال از مهم‌ترین اولویت های این نهاد مقدس برشمرد و افزود: در این راستای اقدامات خوبی صورت گرفته که می‌توان به ایجاد بیش از 10 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تا پایان سال در استان اشاره کرد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی در کردستان با بیان اینکه دو حوزه اشتغال و مسکن مددجویان از اولویت‌های بسیار مهم کمیته امداد است، افزود: در سال گذشته 4 هزار و 500  فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در کردستان فراهم شد.
به گفته موسی‌نژاد، در بحث مسکن مددجویی نیز اقدامات بسیار خوبی در طول سال‌های اخیر در سطح استان صورت گرفته است.
فرماندار سنندج نیز در این دیدار از خدمات ارزشمند کمیته امداد کردستان در راستای کمک به نیازمندان و محرومین در این استان تقدیر کرد و افزود: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم محروم و نیازمند در سراسر کشور در کمیته امداد مشهود و افتخاری در کارنامه درخشان این نهاد مقدس است.
به گفته میرزایی، کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور توانسته خدمات شایسته‌ای را به نیازمندان ارائه دهد که یکی از مهم‌ترین این اقدامات توانمند‌سازی محرومان است.
وی دستاوردهای این نهاد را در طول این سال‌ها در راستای رشد کیفی و ارتقای سطح مددجویان بسیار ارزشمند خواند و تصریح کرد: امروز بسیاری از جوانان و نوجوانانی زیر پوشش این نهاد مقدس به عنوان افرادی تحصیلکرده و موفق در جامعه حضور فعالی دارند.
فرماندار سنندج ساختار جدید کمیته امداد را زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر به مددجویان عنوان کرد و افزود: برای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف متعالی و ارزشمند این نهاد مقدس در شهرستان سنندج آماده هر نوع همکاری و تعاملی هستیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول