اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

کمیته امداد به مددجویان کرامت هدیه می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج گفت: کمیته ااین نهاد مقدس با ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کرامت را به آنان هدیه کرده است.

کمیته امداد به مددجویان کرامت هدیه می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در دیدار با قائم‌مقام  و جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی کردستان در سنندج، اظهار داشت: کمیته امداد رسالت سنگین دینی و شرعی حمایت از محرومان جامعه را به عهده دارد و حمایت از این نهاد بر مسلمانان واجب است. 
وی با بیان اینکه کمیته امداد احیاگر سنت‌های حسنه الهی در جامعه است، افزود: این وظیفه و مسئولیت بر عهده کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی است که نیازمندان واقعی را شناسایی کنند و هر آنچه خداوند از مال اغنیا حق فقرا قرار داده است را به دست محرومان برسانند.
به گفته امام جمعه سنندج، کمک‌های مردمی از طریق کمیته امداد به نحو درست و صحیح در مسیر اصلی هزینه می‌شود و این تسکینی بر آلام محرومان جامعه است.
ماموستا مجتهدی به تاکیدات فراوان امام راحل در راستای فاصله نگرفتن از محرومان و فقرا  اشاره کرد و گفت: رسالت کارکنان و مسئولان کمیته امداد در این مسیر به ‌مراتب سنگین‌تر است.
وی با بیان اینکه خدمت به خلق خدا از الطاف خداوند است، گفت: هر کسی توفیق انجام آن را پیدا نمی‌کند، ولی کارکنان کمیته امداد این فرصت را دارند که با قدر دانستن از آن بتوانند زمینه رضایت خداوند را فراهم کنند.
امام جمعه سنندج اضافه کرد: خدمت به نیازمندان از بالاترین خدمت‌ها بوده که لازم است کارکنان کمیته امداد با در نظر گرفتن رضایت خالق، منتظر تعریف و تمجید دیگران نباشند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد مقدس در استان به ساختاری جدید کمیته امداد اشاره کرد و گفت: توجه به ارزشی بودن نیروها در کنار تخصص به صورت وی‍ژه در ساختار جدید کمیته امداد مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته قنبر موسی‌نژاد، ساختار جدید کمیته امداد مسیر خدمت به محرومان را کوتاه‌تر می‌کند و مدیران شهرستان از اختیارات لازم برای برطرف کردن مشکلات مردم برخوردار هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول