اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش خلخال:

تربیت سالم محصول همکاری مدرسه و خانه است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش خلخال گفت: تربیت سالم و صحیح محصول مشترک خانه و مدرسه است که در آن همت اولیا و مربیان ضروری به نظر می‌رسد.

تربیت سالم محصول همکاری مدرسه و خانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدسعید شهابی عصر امروز در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان خلخال اظهار داشت: اگر در این رابطه مستحکم خللی ایجاد شود نظام آموزشی و تربیتی نسل آینده ما دچار خلأ و برخی گرفتاری‌ها می‌شود.
وی با یادآوری این‌که امسال به جای نواخته شدن زنگ پیوند، جشن پیوند اولیا و مربیان در مدارس خلخال اجرا می‌شود، تصریح کرد: ما برای اولین بار امسال دیدار اولیا با فرزندان را در سر کلاس درس و مدارس خلخال اجرا می‌کنیم تا تعامل اولیا با معلمان و مربیان بیشتر شود.
شهابی خاطر نشان کرد: هر چه قدر رابطه این دو مجموعه با هم نزدیک‌تر، صمیمی‌تر و با غنای بیشتر باشد به همان نسبت خروجی کار که همان تربیت شایسته نسل آینده است، بهتر اتفاق می‌افتد.
این مسئول اضافه کرد: با هدف آگاهی اولیا از شرایط و وضعیت تحصیلی، اخلاقی و تربیتی فرزند خود این طرح اجرا می‌شود تا اولیا با حضور در مدارس بتوانند در یک همفکری با مدیران، مربیان و معلمان معایب و مشکلات احتمالی را در مسیر تحصیل مناسب و تربیت متعالی برطرف کنند.
وی ادامه داد: ما در طول سال تحصیلی انتظار داریم این رویه ادامه پیدا کند و حداقل ماهانه اولیای دانش‌آموزان با مدارس در ارتباط باشند تا از نحوه تحصیل و تربیت فرزندان خود آشنا شوند.
به گزارش فارس، رئیس آموزش و پرورش خلخال از برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در 120 مدرسه خلخال خبر داد و گفت: قرار است در این انتخابات بیش از 600 نفر به عنوان اعضای انجمن اولیا و مربیان انتخاب شوند.
وی از ایجاد هفت مجتمع آموزشی روستایی و سه مجتمع آموزشی و پرورشی شهری در خلخال خبر داد و افزود: با فعال شدن این مجتمع‌ها تعامل و همراهی اولیا را با مربیان و معلمان بیشتر شاهد هستیم.
شهابی تصریح کرد: یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس که زیر پوشش مجتمع‌ها هستند به عنوان نماینده مدرسه در جلسات اولیا و مربیان مجتمع‌ها حضور یافته و میدان برای تصمیم‌گیری در حوزه آموزشی و پرورشی مهیا می‌شود.
وی از رتبه‌بندی و امتیازدهی انجمن‌ها براساس فعالیت‌های انجام شده، تقسیم کار و تلاش‌های مستمر خبر داد و خاطر نشان کرد: قرار است براساس همین امتیازدهی در پایان سال تحصیلی مدرسه و اولیای نمونه انتخاب و معرفی شوند.
رئیس آموزش و پرورش خلخال در پایان اضافه کرد: ما هر چه قدر بتوانیم این تعامل و همکاری را نزدیک‌تر و بیشتر کنیم به همان نسبت فعالیت‌های انجام شده نیز پرثمرتر می‌باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول