اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس:

1800مدرسه امسال در کشور بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: از ابتدای سال جاری یک هزار و 800 مدرسه با مشارکت 18 درصدی خیران کشور احداث و بهره‌برداری شده است.

1800مدرسه امسال در کشور بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهنمیر مازندران، سید محمدرضا جعفری شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز کودکان استثنایی برکت بهنمیر اظهار داشت: مدرسه استثنایی بهنمیر یکصدودهمین مدرسه بنیاد برکت است که در سطح کشور افتتاح شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 500 کلاس درس در سطح کشور احداث شده است، خاطرنشان کرد: تعهد تجهیز و نوسازی مدارس کشور احداث 245مدرسه با یک هزار و 164کلاس درس بوده است که تاکنون، 110 مدرسه افتتاح و بهره‌برداری شده است.
جعفری بیان داشت: این پروژه‌ها در بیشتر استان‌های مختلف کشور به ویژه در نقاط محروم اجرا شده که هدف آن شکوفایی استعداد و ادامه تحصیل دانش‌آموزان مناطق محروم کشور است.
وی تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز اردیبهشت ماه سال جاری در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز 947میلیارد تومان برای احداث مدرسه تعهد کردند که35 درصد این تعهد برای ساخت مدرسه و بقیه زمین، پول نقد و ملک بوده است.
این مسئول افزود: در سال جاری تعهد خیرین مدرسه ساز مازندرانی حدود 35 میلیارد تومان بوده که یکی از استان‌های خوب ما است ولی در مقایسه با استان خوزستان که حدود100 میلیارد تومان تعهد داده انتظار داریم در این زمینه بیشتر تلاش شود.
مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور افزود: مجمع خیرین استان مازندران یکی از مجمع‌های خوب کشور بوده که  به دلیل هماهنگی خوبی که بین آموزش و پرورش، نوسازی و مجمع خیرین مازندران ایجاد شده در سیزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که اردیبهشت ماه در شهرهای مختلف استان برگزار شده است 35 میلیارد تومان تعهد کرده است.
جعفری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان مازندران دارای خیران به نامی چون مرحوم نوشیروانی در سطح کشور است انتظار داریم در امر مدرسه‌سازی مشارکت جدی‌تری داشته باشند.
انتهای پیام/خ30 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول