اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

تعامل خانه و مدرسه سبب پیشبرد اهداف آموزشی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: پیشبرد اهداف کلان آموزشی که لازمه امروز جامعه ماست در گرو تعامل مثبت مدرسه و خانواده است.

تعامل خانه و مدرسه سبب پیشبرد اهداف آموزشی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در کوثر اظهار داشت: برای نجات جامعه جوان از بی‌هویتی، اولیای دانش‌آموزان و مربیان مدارس باید به صورت واقعی پیوند داشته باشند. 
وی گفت: برقراری این پیوند برای همخوانی آموزش‌های خانواده و مدارس و جلوگیری جوانان و نوجوانان از سرگردانی ضروری است.
رئیس شورای آموزش و پرورش کوثر ادامه داد: آموزش‌های مدارس و خانواده باید هدف‌گذاری شود و از امکانات و زیرساخت‌هایی که در چند سال اخیر برای این منظور فراهم شده با هم‌فکری اولیا و مربیان برای پیشبرد اهداف آموزش اسلامی، دینی، ملی و بومی استفاده شود.
وی اظهار داشت: اگر پدران و مادران در ارائه آموزش‌های اسلامی، بومی، ملی و مذهبی غفلت کنند فرزندان به فرهنگ‌های بیگانه و بی‌هویت روی خواهند آورد که خروجی آن جز اعتیاد، بی‌بند و باری و بی‌هویتی چیز دیگری نخواهد بود.
رئیس‌ساداتی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های بسیار مناسب برای ارائه آموزش خانواده در سطح مدارس شهرستان کوثر، اولیا علاوه بر شرکت در این کلاس‌ها دیگران را نیز به شرکت در آنها هدایت کنند.
وی افزود: انجمن اولیا و مربیان مدارس برای نظارت، کنترل و هدایت مدارس، معلمان و دانش‌آموزان شکل گرفته و از این رو اعضای آن باید حضور فعالی در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشند.
فرماندار کوثر هماهنگی و برنامه‌ریزی آموزش‌های مدرسه و خانواده را در راستای پیشبرد اهداف آموزشی که مدنظر همه مسئولان و جامعه است، لازم دانست و ابراز داشت: این امر تنها با همکاری و هم‌فکری اولیا و مربیان فعال در آموزشگاه‌های شهرستان محقق می‌شود.
وی اظهار داشت: تعلیم و تربیت به تنهایی کار معلم و مدرسه نیست بلکه خانواده و جامعه باید همه دست به دست هم دهند تا از عهده این مهم برآیند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول