اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

خدمات 8 دستگاه خراسان‌جنوبی از طریق دفاتر پیشخوان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی از ارائه خدمات هشت دستگاه اجرایی استان از طریق دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

خدمات 8 دستگاه خراسان‌جنوبی از طریق دفاتر پیشخوان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو در آیین افتتاحیه و واگذاری فروش انشعاب و خدمات پس از فروش شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی به دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان در راستای استراتژی دولت برای واگذاری کار مردم به مردم است.
وی هدف از ارائه این مهم را توسعه خدمات دستگاه‌های اجرایی برای رفاه حال مردم و ارائه خدمات با شرایط بهتر عنوان کرد.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه معمولا انتخاب دفاتر اولیه بر عهده خود دستگاه‌های اجرایی است، ادامه داد: این دستگاه‌ها بر اساس آموزشی که به مسئولان دفاتر پیشخوان ارائه می‌کنند مشکلات احتمالی در اجرای این طرح را شناسایی و این خدمات را به سایر دفاتر استان گسترش می‌دهند.
گلرو با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات به مردم از طریق دفاتر پیشخوان با هشت دستگاه اجرایی استان تفاهم‌نامه و عقد قرارداد شده است، تصریح کرد: از این تعداد دستگاه چهار نهاد باقی مانده که طبق تفاهم انجام شده باید خدمات خود را در دفاتر پیشخوان سطح استان به مردم ارائه کنند.
وی کاهش و جلوگیری از رفت‌و‌آمد زیاد مردم، بهبود وضعیت معیشت و هزینه‌های آنها را از مزایای این طرح دانست و یادآور شد: از طرف دیگر با ارائه این خدمات هزینه‌های عمومی دولت کاهش پیدا می‌کند و باید براساس قانون دستگاه‌های اجرایی فقط امور حاکمیتی را اجرا و نظارت کنند.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: انجام امور تصدی‌گری دفاتر پیشخوان به مردم واگذار می‌شود تا این امور منجر به تحرک بخش خصوصی شود.
گلرو گفت: انتظار می‌رود در بحث دفاتر پیشخوان نیز به زودی خدمات در منزل افراد قابل دسترس و شهروندان برای بسیاری از مشکلات و موانع پیش روی خویش در این زمینه‌ها به مراکز شهرها و دستگاه‌های اجرایی مراجعه نداشته باشند.
وی اظهار داشت: امید است تمامی دستگاه‌های مربوطه در این بحث پیشگام بوده و دولت را در انجام امور و ارائه خدمات به بخش خصوصی یاری رسانند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول