اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لارستان:

وضعیت فیزیکی زندان لارستان مناسب نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لارستان گفت: وضعیت فیزیکی زندان این شهرستان، ظرفیت این تعداد زندانی که باید تحمل کیفر کنند را ندارد.

وضعیت فیزیکی زندان لارستان مناسب نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، محمدعلی امیری بعد از ظهر امروز در بازدید از مرکز اصلاحی و تربیتی این شهرستان اظهار داشت: زندان لار از نظر جا و مکان در مضیقه است و هم‌نوعان ما در این زندان در فضای بسیار محدود تحمل کیفر می‌کنند.
وی اضافه کرد: وضعیت فیزیکی زندان، ظرفیت این تعداد زندانی که باید تحمل کیفر کنند را ندارد و این موضوع مشکلات فراوانی را برای زندانیان و همکاران ما در مجموعه مدیریتی زندان به وجود می‌آورد.
فرماندار شهرستان لارستان تصریح کرد: مسئولان زندان با این وضعیت و تراکم موجود، فعالیت‌های غنی فرهنگی خوبی را انجام داده‌اند و رعایت نظم و بهداشت در زندان جای تقدیر دارد.
این مسئول اظهار امیدواری کرد: با پیگیری‌های لازم و انعکاس وضع موجود به مسئولان اجرایی و قضایی استان فارس هرچه سریع‌تر این کمبودها برطرف شود.
به گزارش فارس، این بازدید با حضور محمود مقیمی رئیس زندان لارستان و زارع قاضی ناظر بر زندان این شهرستان صورت گرفت.
در تعدادی از شهرستان‌های استان فارس از جمله شیراز از سال‌ها پیش مقرر شده است تا محل زندان تغییر یافته و فضای مناسب‌تر و وسیع‌تری را به این منظور اختصاص دهند، اما تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.
در شهر شیراز طی سال‌های متمادی مسئولان وقت قول اقدام سریع برای تغییر محل زندان این شهر را داده‌اند، به طوری که برخی از آنان محل جدید این زندان را بارها اعلام کرده‌‌اند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول