اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

خانواده‌ها زمینه شکوفایی فرزندان را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: خانواده‌ها باید زمینه شکوفایی فرزندانشان را فراهم کرده و علایق خود را بر آنان تحمیل نکنند.

خانواده‌ها زمینه شکوفایی فرزندان را فراهم کنند
 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور چهارشنبه شب در جمع اولیا دانش آموزان مدارس بردخون اظهار داشت: بچه‌ها بسیار ریزبین و حساس هستند و نسبت به رفتار و اعمال ما الگو می‌گیرند.
وی افزود: ما موظف هستیم کسانی را پرورش دهیم که در آینده مسئولیت‌های مهمی را به عهده می‌گیرند که این کار سرمایه‌گذاری مناسبی برای آینده کشور است.
وی اضافه کرد: همه دوست دارند فرزندان مایه افتخار جامعه شوند و در این موضوع اولیا وزنه مهمی در ارتباط با بچه‌ها بوده و خود نخستین معلمان آنان هستند پس لازم است ویژگی‌های بچه‌ها به مدارس منتقل شود تا معلم بداند چگونه رفتار کند و تداخلی در رفتار و عمل اولیا و مربیان ایجاد نشود.
مصلحی‌پور ادامه داد: خانواده‌ها باید زمینه شکوفایی را در فرزندان فراهم کنند، احترام متقابل بین زن و مرد رعایت شود، برای علم و آگاهی حرمت داشته باشند و در حضور بچه‌ها کلمه‌ای رکیک به کار نبرند و فرهنگ عذرخواهی حاکم شود زیرا در خانواده موفق حرف همدیگر را می‌شنوند و توجه می‌کنند.
وی با اشاره به ویژگی‌های خانواده‌های موفق گفت: خانواده‌های موفق از گذشته عبرت می‌گیرند و به آینده امیدوارند و از زمان حال استفاده خوب می‌کنند و به علاقه فرزندان توجه دارند.
رئیس آموزش و پرورش بردخون گفت: خانواده موفق به فرزندان و افکارشان احترام می‌گذارند و ارتباط عاطفی مستحکمی بین اعضای خانواده وجود دارد و هیچگاه آرزوهای گذشته خود را به فرزندان تحمیل نمی‌کنند همچنین والدین دوستان بچه‌ها را می‌شناسند و از ارتباط آنان باخبرند.
در ادامه این جلسه  انتخابات انجمن اولیا و مربیان برگزار شد و اعضای انجمن مدرسه بنت‌الهدی بردخون نیز انتخاب و معرفی شدند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول