اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس هشدار داد:

مراقبت خانواده‌ها از فرزندان در گشت‌زنی‌های اینترنتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود در گشت‌زنی‌های اینترنتی باشند.

مراقبت خانواده‌ها از فرزندان در گشت‌زنی‌های اینترنتی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین روزی‌طلب امروز به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: اگر اینترنت در اختیار فرزندان است خانواده‌ها باید استفاده درست از این ابراز را به آنان آموزش دهند.
روزی‌طلب بیان کرد: اینترنت و ماهواره به عنوان یک ابزار است و باید به درستی از آن استفاده کرد و این می‌تواند هم فایده و هم خطرات بزرگی برای فرزندان و خانواده‌ها داشته باشد.
وی بیان داشت: باید با همکاری متولیان تعلیم و تربیت به دنبال ایجاد فضاهای اینترنتی پاک در جامعه اسلامی باشیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: استکبار امروز می‌خواهد انسان‌ها را از نور به تاریکی‌ها ببرد و نظام اسلامی باید در مقابل این خیزش‌ها اینترنت پاک ایجاد کرده و با آنان به مقابله بپردازد.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید طوری برنامه‌ریزی شود که در مصاف فرهنگی و اندیشه‌ای اثبات کنیم که رقیبی نداریم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و  ادامه داد: خانواده‌ها باید ارتباطشان با مدارس را بیشتر کنند و ما امروز نیازمند ارتباط خانواده‌ها با مدارس هستیم و برای خانواده‌ها نباید هیچ چیز مهم‌تر از تعلیم و تربیت باشد.
روزیطلب ابراز داشت: از اولیا به ویژه پدران درخواست داریم با توجه به حضور کم‌رنگشان در مدارس حضور پرنگ‌تری در مدارس فرزندان خود داشته باشند و به صورت منظم ماهانه یک بار با حضور در مدرسه از وضعیت درس دانش‌آموز خود مطلع شوند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مهم‌تر از هر چیز نقش اولیا و مربیان در هم‌فکری و رفع مشکلات تربیتی دانش‌آموزان است که باید به این مهم توجه کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول