اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

مشکل فاضلاب زندان جیرفت برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: مشکل فاضلاب زندان شهرستان جیرفت با راه‌اندازی تصفیه‌خانه برطرف می‌شود.

مشکل فاضلاب زندان جیرفت برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمود معناصری ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل بهداشتی و سلامت شهرستان جیرفت اظهار داشت: شبکه بهداشت شهرستان باید نظارت بر بهداشت محیط، نانوایی‌ها، استخرهای شنا در مدارس ابتدایی و راهنمایی به ویژه سرویس‌های بهداشتی این مدارس را مدنظر داشته باشد و بیشتر از هر زمان بازدید و مشکلات را برطرف کند.  
وی همچنین با اشاره به تخریب لوله انتقال فاضلاب زندان جیرفت و رها‌سازی این فاضلاب در رودخانه ملنتی تصریح کرد‌: با اقدام سریع مدیر زندان و دست‌اندرکاران مشکل برطرف شد، اما باید با برنامه‌ریزی این مشکل اصولی و کلی برطرف شود.
مغناصری تصریح کرد: با راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب آب زندان در‌صدد هستیم که این مشکل نیز در اسرع وقت برطرف شود تا دیگر شاهد بروز مشکل نباشیم.
وی با اشاره به احاطه شدن اطراف زندان جیرفت با خانه‌های مسکونی بیان کرد: با مساعدت مدیرکل زندان‌های استان کرمان و همچنین استاندار در آینده، این زندان را به خارج از شهر انتقال می‌دهیم.
‌معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت با اشاره به شروع فصل کشاورزی و بروز مسائل بهداشتی در منطقه به ویژه برای دانش‌آموزان گفت‌: خانواده به عنوان عنصر اصلی در کنار مدرسه نسبت به رعایت بهداشت و سلامت دانش‌آموزان باید تلاشی مضاعف در این راستا داشته باشند.
معناصری تصریح کرد: با‌ توجه به شرایط منطقه و اقلیم به اقتضای آب و هوای که در شهرستان جیرفت وجود دارد، جذب بیماری‌های ویروسی پیش‌بینی می‌شود.
وی اظهار داشت‌: یکی دیگر از عوامل شیوع این بیماری گرمی آب و هوا و همچنین شروع فصل کشاورزی و استفاده کشاورزان از کودهای حیوانی و سموم است که این کار موجب مشکلاتی در شهرستان شده است.
معناصری یکی از بیماری‌هایی که از راه این کودها در منطقه به سرعت رشد می‌کند را وبا دانست و افزود: تا‌کنون در منطقه این بیماری مشاهده نشده، اما باید مواظب بود که با استفاده از این کودها و سموم راه شیوع این بیماری را باز کرده‌ایم.
‌وی رعایت بهداشت فردی را از راه‌های مقابله با این بیماری برشمرد و  گفت: با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع از سوی ادارات ذیربط و همچنین آموزش و پرورش باید حساسیت خاص را در این مقوله داشته باشیم.
 انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول