اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرک بزرگ صنعتی صورت گرفت؛

برگزاری دوره تخصصی آموزش آتش‌نشانی صنعتی در شیراز

خبرگزاری فارس: نخستین دوره آموزش تخصصی ایمنی و آتش‌نشانی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد.

برگزاری دوره تخصصی آموزش آتش‌نشانی صنعتی در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، قائم مقام مدیرعامل و سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ظهر امروز در آیین اختتامیه دوره آموزش تخصصی ایمنی و آتش‌نشانی که در این شهرک برگزار شد، اظهار داشت: ارائه آموزش‌های تخصصی به صنایع، در راستای توانمندسازی آنان مورد توجه جدی و جزو اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس است.
مصطفی هاشمی با بیان اینکه امسال بیش از 360 میلیون ریال اعتبار به منظور اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزش در شرکت شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شده است، گفت: از برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز صنعتگران حمایت مالی انجام می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره آموزش ایمنی آتش‌نشانی، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات در واحدهای صنعتی، ناآشنا بودن کارکنان واحدهای صنعتی به اصول ایمنی و اطفای حریق است.
این مسئول افزود: این موضوع سبب بروز خسارت‌های جبران‌ناپذیری شده است.
هاشمی بر ایمن کردن واحدهای صنعتی و لزوم آشنایی پرسنل با مسائل تخلف ایمنی و اطفای حریق تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه برنامه‌های ویژه‌ای تدوین و اجرایی می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: توجه به مسائل ایمنی و فراگرفتن آموزش‌های لازم در مواجهه با بروز حوادث سبب جلوگیری از حوادث و خسارت‌ها می‌شود.
به گزارش فارس، در این دوره آموزشی بیش از 60 نفر از کارکنان واحدهای صنعتی آخرین اصول ایمنی و اطفای حریق را به صورت عملی و تئوری فرا گرفتند.
این دوره با همکاری جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول