اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین:

تشکیل اتحادیه سازمان‌های آتش نشانی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین تشکیل اتحادیه سازمان‌های آتش نشانی امری بسیار ضروری دانست.

تشکیل اتحادیه سازمان‌های آتش نشانی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، سید علی شفیعی در همایش سازمان‌های آتش نشانی تهران و استان‌های معین بیان کرد: مدیریت صحیح و آمادگی نیروهای عملیاتی آتش نشانی در اجرای مأموریت‌های محوله هنگام بروز بحران بسیار جدی است.
وی ادامه داد: ارتباط نزدیک و تعامل مناسب میتواند نقش به سزایی در پیشبرد امور آتش نشانی داشته باشد البته هماهنگی، تعامل و تبادل اطلاعات باید روندی مستمر و همیشگی داشته باشد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین با اشاره به برخی کمبودها و مشکلات، تشکیل اتحادیه سازمان‌های آتش نشانی را خواستار شد و اضافه کرد: ما به چنین اتحادیه‌ای نیازمندیم تا منابع را جهت دهیم و کارها با کارشناسی بهتر صورت گیرد.
وی اعلام کرد: طرح توسعه پایدار شهری (CDS) در قزوین در حال اجراست، با شناسایی نقاط ضعف از منظر مخاطرات، بحران و طرح آنها در کارگروه‌های CDS (سند راهبرد توسعه شهری) و اخذ راهکارهای مناسب در برنامه توسعه شهر پایدار میتوانیم از این رویکردها بهره بگیریم.
شفیعی افزود: قزوین با دارا بودن هفت ایستگاه آتش نشانی، 150 نفر پرسنل، 30 دستگاه خودرو و 150 شیر هیدرانت از لحاظ تجهیزات و ایستگاه در محدوده استانداردها قرار گرفته و پیگیر رفع موانع کاهش زمان رسیدن به محل حادثه هستیم.
وی خاطرنشان کرد: مانور مشترک برگزار شده با سازمان آتش نشانی تهران در قزوین را در مقطع خود صد در صد موفق ارزیابی می‌کنم چرا که برگزاری این مانور برای نخستین بار، بسیار با ارزش و درخشان بود و ادامه این حرکت به طور وسیع‌تر و جامع‌تر موجب افزایش توان عملیاتی طرفین خواهد شد.
در پایان این همایش مدیران عامل سازمان‌های آتش نشانی استان‌های تهران، قم، قزوین، مازندران و سمنان تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول