اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مواد مخدر خراسان شمالی خبر داد:

تهیه سند پیشگیری از اعتیاد در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از تهیه سند پیشگیری اولیه از اعتیاد در این استان خبر داد.

تهیه سند پیشگیری از اعتیاد در خراسان شمالی
محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از تهیه سند پیشگیری اولیه از اعتیاد در این استان خبر داد و اظهار داشت: این سند با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و با محوریت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی تدوین شده است.
وی با بیان اینکه این سند بر اساس SWOT تهیه شده است، افزود: بر اساس این مجموعه فرصت‌ها و تهدیدها در این سند چشم انداز حوزه پیشگیری اولیه از اعتیاد پیش‌بینی شده است.
یزدان‌پناه با اشاره به اینکه در این سند سیاست‌های 13گانه پیشگیری از اعتیاد نیز مدنظر قرار گرفته است، گفت: پیشگیری همگانی، پیشگیری موردی در این سند مورد توجه قرار گرفته تا اهداف تبیین شده محقق شود.
وی بیان کرد: سند پیشگیری اولیه از اعتیاد اخیرا به نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ارائه شده تا کمیته‌های مختلف این شورا نیز نظرات خود را در این زمینه منعکس کنند.
 
* شرکت 4 هزار خانوار در همایش پیاده‌روی پیشگیری از اعتیاد
جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی همچنین با اشاره به برپایی همایش پیاده روی پیشگیری از اعتیاد در بجنورد گفت: در این راستا 4 هزار خانوار در این همایش پیاده روی شرکت داشتند.
وی اهدای جوایز به 100 نفر از شرکت کنندگان در راهپیمایی، برپایی نمایشگاه عکس و همچنین ارائه کاتالوگ و بروشورها در زمینه پیشگیری از اعتیاد را از جمله برنامه‌های صورت گرفته در این همایش عنوان کرد.
یزدان‌پناه با تاکید بر رویکرد پیشگیری از اعتیاد توسط این شورا اظهار داشت: مشابه این برنامه‌ها در طول سال نیز برگزار خواهد شد.
وی هزینه‌های پیشگیری از اعتیاد را به مراتب کمتر از درمان عنوان کرد و گفت: به هر میزان که در این زمینه سرمایه گذاری شود، خسارت‌های کمتری نیز به جامعه وارد خواهد شد.
جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی یادآور شد: در همایش پیاده روی عمومی خانوادگی به بوستان ملی بش‌قارداش با محوریت پیشگیری از اعتیاد ثروتی نماینده بجنورد و شماری از مسئولان کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز شرکت داشتند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول