اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه:

مشکل عمده روستاهای مرزی معضل اعتیاد است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سربیشه گفت: مشکل عمده روستاهای مرزی معضل اعتیاد و نفوذ فرهنگ غرب و بیگانه به درون جامعه است.

مشکل عمده روستاهای مرزی معضل اعتیاد است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور پیش از ظهر امروز در گردهمایی دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و مود سربیشه اظهار داشت: با عنایت به نزدیک شدن سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان خراسان جنوبی خواستار حضور گسترده و چشمگیر مردم برای استقبال از ریاست جمهور و هیئت همراه هستیم.
وی افزود: در صورت امکان طوایف و قبایل از لباس متحدالشکل در مراسم استقبال استفاده تا نمود بهتری داشته باشد.
فرماندار سربیشه گفت: شوراها و دهیاران نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه دارند و از آنها خواست تا مردم را به کارهایی که ملزم به جهاد اقتصادی می‌شود تشویق کنند.
حسین‌پور ادامه داد: در حال حاضر 97 شورای اسلامی روستا و شهر با بیش از 300 نفر عضو امور مدیریت روستاها و شهرهای شهرستان را به عهده دارند که نقش مهمی در همکاری و توسعه شهرستان دارند.
وی هزینه‌کرد اعتبارات دهیاری‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی به صورت دقیق و صحیح توسط دهیاران جلوگیری از ورود و اسکان افراد ناشناس در روستاها و حضور پررنگ در سرشماری 90 و رصد کردن موضوعات انتخاباتی آینده را خواستار شد.
فرماندار سربیشه گفت: در سفر آینده رئیس جمهور و هیئت دولت به استان طرح منطقه آزاد تجاری و فعال کردن شهرک سنگ با ارائه راهکارهای مربوطه مصوب می‌شود.
حسین‌پور ادامه داد: از آنجا که سفرهای هیئت دولت آغاز شده اگر مشکلات و موارد شهرستان را با منطق بررسی و تبیین کنیم می‌توانیم برکات خوبی از این سفرها برای شهرستان داشته باشیم چرا که هدف همه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است.
وی با اشاره به طرح سرشماری، سرشماری را پایه‌ریز آمار شهرستان دانست و یادآورشد: هرچه میزان آمار شهرستان بالاتر رود امکانات بیشتری می‌توانیم برای شهرستان جذب کنیم.
فرماندار سربیبشه از شوراها خواست که این موضوع را به جد پیگیری کنند و دستگاه‌ها هم ملزم به هر نوع همکاری با عوامل سرشماری در شهرستان هستند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول