اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی صورت گرفت؛

برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد در جهرم

خبرگزاری فارس: همایش استانی پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولان کشوری و استانی در جهرم برگزار شد.

برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، بعد از ظهر امروز همایش یک روزه استانی پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولان بهزیستی کشور و استان، مسئولان محلی، دانش‌آموزان و پرسنل ادارات جهرم برگزار شد.
معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی فارس در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: باید در عرصه مبارزه با اعتیاد تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی با تعامل و همکاری یکدیگر برای کوچک کردن و در نهایت از بین بردن این معضل اجتماعی تلاش کنند.
معصومه فروتن با بیان ایجاد بحث حساس‌سازی اعتیاد در مسئولان افزود: خانواده‌ها می‌توانند نقش خوب و با اهمیتی در پیشگیری و از بین بردن اعتیاد داشته باشند.
وی با بیان اینکه اداره بهزیستی در بحث توانمندسازی خانواده‌ها در مقابله با اعتیاد اقدام کرده است ابراز داشت: به تعداد هر فرد راه‌های مختلف برای گریبان‌گیر شدن به بلای خانمان سوز اعتیاد وجود دارد و آموزش به صورت مداوم در بحث پیشگیری تاثیرگذار است.
معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی فارس با بیان تنوع مواد مخدر افیونی و صنعتی خاطرنشان کرد: تنها از طریق آگاه‌سازی می‌توانیم با معضل اعتیاد مقابله کنیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول