اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی:

مرکز جدید فنی و حرفه‌ای در تبریز احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: مرکز فنی و حرفه‌ای شماره 3 اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در حال احداث است که در سطح بین‌المللی دارای اهمیت و جایگاه خواهد بود.

مرکز جدید فنی و حرفه‌ای در تبریز احداث می‌شود
محمدرضا سیابانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به سیاست سازمان فنی و حرفه‌ای در امر مهارت‌آموزی اشتغال از توجه این سازمان به اشتغال‌زایی نیز خبرداد.
وی افزود: خرید خدمات آموزشی نیز از جمله فعالیت‌های این مرکز است که در زمینه آموزش صنایع، مهارت‌های پیشرفته و آموزش روستایی خرید خدمات آموزشی صورت می‌گیرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی همچنین از سیاست واگذاری کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای به بخش خصوصی خبر داد و گفت: واگذاری مدیریت کارگاه‌ها به‌صورت شرطی و در صورت موفقیت در آزمون است.
سیابانی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی این مرکز یادآور شد: مرکز فنی و حرفه‌ای شماره 3 اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در حال احداث است و 80 درصد این مرکز احداث شده است.
وی تصریح کرد: مرکز سنجش مهارت کارآموزان و نیروی کار به همراه مرکز فنی و حرفه‌ای شماره 3 تبریز در فضایی بالغ بر 20 هزار مترمربع در حال احداث هستند که این مراکز در سطح بین‌المللی دارای اهمیت و جایگاه خواهند بود.  
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی از توجه این سازمان به اشتغال‌زایی نیز خبر داد و گفت: کارآموزان پس از طی مراحل آموزش از طریق مربیان رصد شده و اشتغال‌زایی آنان نیز دنبال می‌شود.
سیابانی ادامه داد: ‌این سازمان امسال برای اشتغال‌آفرینی برای 10 هزار نفر متعهد شده است.
وی گفت: هر مربی که بتواند برای کارآموز تحت تعلیم خود زمینه اشتغال را فراهم کند مورد تشویق قرار می‌گیرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی بر احیای نظام استاد شاگردی تاکید کرد و گفت:‌ در همین راستا سیاستی کلی در کشور دنبال می‌شود که حرف و مشاغل به شاگردان منتقل شود.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول