اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان:

استقبال از رهبری خواب دشمنان را آشفته کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری خواب دشمنان نظام را آشفته کرد.

استقبال از رهبری خواب دشمنان را آشفته کرد
حجت‌الاسلام سید محسن دیباجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: دشمنان سال‌ها سعی می‌کردند ساکنان مناطق مرزنشین و برادران کردستانی ما را از متن شیعه و نیز رهبری و ولایت جدا کنند و در همین راستا گروهک تروریستی پژاک را تشکیل دادند و این گروه را برای ضربه زدن به نظام تجهیز می‌کردند که سفر مقام معظم رهبری و استقبال بی‌سابقه و کم‌نظیر مردم کرمانشاه تمام نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کرد.
وی اختلاف بین شیعه و سنی را یکی از توطئه‌های همیشگی دشمنان اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: همانگونه که در انقلاب‌های منطقه نیز مشاهده می‌کنیم آنها سعی دارند شیعه و سنی را در این قیام‌ها از هم جدا کرده و نسبت به ظلم‌هایی که نسبت به مسلمانان این کشورها به ویژه شیعیان می‌شود تصویری قومی و نژادی ارائه کنند و البته در این میان نیز برخی ناخواسته و از روی بی‌سلیقگی به این اختلافات دامن می‌زنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان استقبال مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری را بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: تنها  اعتقاد عمیق این منطقه به ولایت مطلقه فقیه است که می‌تواند زن و مرد و پیر و جوان را این چنین با شعف به میدان آورد و حتی عده‌ زیادی را نیز به شوق دیدار ولی امر مسلمین جهان از شب قبل در محل استقبال گرد آورد.
حسینی دیباجی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر علت تأخیر در سفر به کرمانشاه، بیان کرد: همانگونه که معظم له خود نیز اشاره داشتند دلیل این تأخیر کم‌توجهی به مرزنشینان غیور غرب کشور نبوده است بلکه ضرورت‌های زمانی و لزوم اختصاص وقتی کافی به این منطقه دلیل تأخیر در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه بوده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان پوشش رسانه‌ای این سفر از سوی صدا و سیما را ناکافی دانست و تصریح کرد: سفری با چنین ابعادی و مدتی در حدود 9 روز چرا نباید یک زمان بیشتری در رسانه ملی داشته باشد و برنامه‌هایی کارشناسی برای تبیین و تشریح رهنمودهای مقام معظم رهبری تدارک دیده شود تا مخاطب جوان بتواند بهره بیشتری از بیانات معظم له ببرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول