اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

جریان‌های موافق انقلاب به مجلس راه پیدا کنند/ استقبال از رهبری برای دنیا پیام دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید در انتخابات به جریان‌های فکری که در مدار انقلاب هستند، توجه کنیم و از بین آنها افرادی را به عنوان وکیل به مجلس شورای اسلامی بفرستیم.

جریان‌های موافق انقلاب به مجلس راه پیدا کنند/ استقبال از رهبری برای دنیا پیام دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گلوگاه که در دفتر کار نماینده مقام معظم رهبری در مازندران برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور گفت: دشمنان ما می‌خواهند این انتخابات پرشر و پر مسئله برگزار شد چون کسانی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری فتنه ایجاد کردند، الان هم به دنبال فتنه‌انگیزی هستند.
طبرسی با اعلام اینکه دشمنان به دنبال غیرقانونی جلوه دادن انتخابات مجلس شورای اسلام هستند، ابراز داشت: وظیفه ما در انتخابات مشخص است و آن پیروی از بیانات و پیام‌های مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به اینکه نباید در انتخابات به اشخاص اکتفا کنیم، تصریح کرد: نباید در انتخابات به دنبال این صدا و آن صدا برویم باید همه را تشویق کنیم تا انتخابات به درستی برگزار شود.
این مسئول با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم دارای اقسام مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است، تصریح کرد: شاید کمبودهایی در بخش‌های خدمت‌رسانی به مردم وجود داشته باشد، اما نباید با اقداماتی در ادارات مردم را دلسرد کنیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مسئولان در ادارات نباید کاری کنند که مردم ناامید شوند، تصریح کرد: در بعضی از ادارات و نهادها دیده می‌شود که با مردم بد صحبت می‌کنند و به آنها جواب سربالا داده می شود که این مسئله نباید در جامعه اسلامی دیده شود.
وی با اعلام اینکه نصب تابلوهای تکریم ارباب رجوع در سردرب ادارات، تکریم اصلی را اجرایی نمی‌کند، ادامه داد: خدمتگزاری به مردم باید با روی گشاده، صبر و حوصله صورت گیرد.
طبرسی همچنین با بیان اینکه پیشرفت کشور با وحدت و هماهنگی همه نهادها فراهم می‌شود، گفت: استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از رهبر انقلاب اسلامی باید از لحاظ سیاسی بررسی شود.
این مسئول متذکر شد: این استقبال کم‌نظیر و این پیوند عاطفی بین ملت و مردم از لحاظ سیاسی برای دنیا پیام دارد.
نماینده ولی فقیه در مازندران این استقبال را نشانه وحدت خواند و اذعان داشت: ما به خاطر وحدت در طول 32 سال انقلاب توانستیم بر بسیاری از توطئه‌ها فائق آییم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول