اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

استقبال از رهبری معادلات دشمن را به هم زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری تمام معادلات دشمن را به هم زده است.

استقبال از رهبری معادلات دشمن را به هم زد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خلخال اظهار داشت: این حضور در حساس‌ترین مقطع تاریخی پیامی ارزنده و ماندگار با خود به همراه داشت که مهمترین آن این بود که جنبش‌های بیداری اسلامی بزرگترین تهدید علیه آمریکا و اروپاست.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این سفر زوایای مختلفی از تهدیدها و مسایل پشت پرده نظام استکباری را با درایت و بصیرت مثال زدنی خود برای مردم بازگو کردند تا دنیا بداند قرن حاضر قرن فریب‌کاری ملت‌ها و به خطر انداختن آنها نیست.
امام جمعه خلخال اضافه کرد: این استقبال بهت و حیرت جهانیان را در حمایت مردمی از یک نظام مردم‌سالاری دینی نشان داد و به آنها ثابت کرد که بعد از هشت سال دفاع مقدس و سه دهه از پیروزی انقلاب هنوز این ملت تا پای جان در دفاع از آرمان خود در صحنه حاضر است و پشتیبان نظام و رهبری می‌باشد.
رشتبری به قضیه کشته شدن معمر قذافی دیکتاتور مزدور صفت استکباری اشاره کرد و افزود: این حرکت نظام استکباری در از بین بردن دیکتاتور دیگر همچون صدام نشان داد که آنها تلاش می‌کنند تا مهره‌های سوخته خود را به نحوی از بین ببرند تا اعترافی در بیان نباشد.
وی فرجام بسیاری از مزدوران منطقه‌ای نظام لائیک را همچون صدام، قذافی و حسنی مبارک اعلام کرد و افزود: نوکری غرب و خیانت به ملت عاقبتی جز ذلت همیشگی ندارد.
امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود هفته تربیت‌بدنی و پیوند اولیا و مربیان را گرامی داشت و گفت: اگر تعامل در بین خانواده‌ها کم‌رنگ شود و فاصله و شکافی بین کانون مدرسه و خانواده ایجاد شود سرانجام آن جز تربیت غیراخلاقی نخواهد بود.
رشتبری تصریح کرد: دشمن از این خلا ارتباط خانواده و مدرسه می‌تواند در عرضه کردن بسته‌های جدید فرهنگی، اخلاقی و تربیتی که سوغات نظام بی‌بنیان خانواده است استفاده کرده و نسل آینده ما را به انحراف بکشاند.
وی در پایان با تاکید به اولیای دانش‌آموزان در مسیر دوستی و مهرورزی با فرزندان از نسل آینده‌ساز به عنوان نسل معنوی انقلاب یاد کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول