اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه مرکز مازندران:

کرمانشاه در استقبال از رهبری صحنه‌های ماندگاری را خلق کرد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه مرکز مازندران گفت: مردم کرمانشاه در استقبال از رهبری صحنه‌های ماندگاری را خلق کردند.

کرمانشاه در استقبال از رهبری صحنه‌های ماندگاری را خلق کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری با بیان اینکه سفر رهبری به استان کرمانشاه سفری ولایی بود، بیان داشت: سفر 9 روزه رهبری به استانی شیعه و سنی‌نشین و صاحب قبایل و اقوام مختلف و استقبال بی نظیر مردم این استان کرمانشاه تحولی را در جامعه به وجود آورد.
وی افزود: مردم استان کرمانشاه با استقبال بی‌نظیر خود از رهبری بعد از32 سال تحمل سختی‌های جنگ به ویژه دوران دفاع مقدس و شهادت فرزندانشان برای کشور صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.
طبرسی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فعالیت‌های سیاسی و موضع‌گیری‌ها استکبار را روان پریشی می‌دانند، تصریح کرد: ترور سفیر عربستان و نقض حقوق بشر از سوی غربی‌ها در مقابل شعاری که آنها می‌دهند نشان از روان پریشی است.
وی عقیده معنوی مردم کشور را مستحکم دانست و یادآور شد: هیچ قدرتی نمی‌توانند با عقیده  و اعتقاد مردم جامعه مبارزه کند، غلبه بر جسم هر فردی امکان‌پذیراست، تنها چیزی که از بین نمی‌رود تفکر مذهبی است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه جریان ولایی در جامعه رسوخ کرده است، گفت: همچنان که عاشورا از بین نرفت جریان ولایی و امامت پیوند معنوی است که با تفکر مردم کشور به عنوان یک قانون متصل شده است.
طبرسی اظهار داشت: دسیسه‌های دشمن از طریق شایعات، تورم و گسستگی و اختلاف بین مسئولان نظام تحلیل واهی بود و هم‌اکنون شاهدیم که کار آنها به جایی نرسید.
وی با تاکید بر اینکه هیئت دولت با سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه مصوباتی را برای رفع مشکلات این استان داشتند، خاطرنشان کرد: رهبری از نزدیک با مشکلات مردم کرمانشاه آشنا شد و به عنوان یک طلبه تذکر می‌دهم این مصوبات مانند مصوبات سفرهای استانی به مازندران نادیده گرفته نشود.
طبرسی گفت: دو روز اخیر در جلسات با مدیران استانی تاکید بر پیگیری مصوبات سفر را داشتم در حالی که مدیران معتقدند تا اعتبار نباشد سرعت پروژه‌های مصوبات سفر کند است.
وی با اشاره به اینکه از مردم کرمانشاه که در سفر رهبری به این استان انقلابی دیگر آفریدند قدردانی می‌کنیم، تصریح کرد: مسئولان پیگیر باشند تا مصوبات سفر رهبری به این استان محقق شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه سیاستمداران و سرمایه‌داران غرب به دنبال بلعیدن دنیا هستند، تصریح کرد: اینگونه فعالیت جریان پیام امام راحل به گورباچف را یادآوری می‌کند.
طبرسی درباره اختلاس 3هزار میلیارد تومانی اخیر در کشور اذعان داشت: ضرورت دارد این مهم از سوی مراجع و مسئولان پیگیری شود.
به گزارش فارس، به منظور اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال ارزش‌های انقلابی در کشور به نسل جوان جامعه در بین دو نماز جمعه وصیتنامه شهید علیرضا احدی که در سال 64 رتبه اول کنکور پزشکی را کسب کرد قرائت شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول