اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

حماسه مردم کرمانشاه در استقبال از رهبری نشانه ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: حماسه مردم کرمانشاه در استقبال از رهبری نشانه ولایتمداری است.

حماسه مردم کرمانشاه در استقبال از رهبری نشانه ولایتمداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در سفر رهبر معظم انقلاب به خطه کرمانشاه پاییز دیار حماسه‌آفرینان مرصاد این روزها بهاری است و نشاط همه جا را فرا گرفته است. 
وی در ادامه با اشاره به سفر تاریخی و پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، روز 20 مهر که مصادف با ورود رهبر معظم‌له به کرمانشاه بود را روزی فراموش‌نشدنی در تاریخ کرمانشاه عنوان و بر ثبت و پاسداشت این روز مبارک تاکید کرد. 
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به استان بسیار پرخیر و برکت و در توسعه هرچه بیشتر کرمانشاه بسیار تاثیرگذار است، عنوان کرد: علاوه بر برکات معنوی، سفر معظم‌له به استان دستاوردهای مادی و عمرانی فراوانی را نیز برای کرمانشاه به همراه داشت.
‌علما همچنین به استقبال بی‌نظیر و بسیار پرشور مردم استان از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: مردم ولایتمدار استان که صمیمانه باید از تک‌تک آن‌ها قدردانی کرد حماسه‌ای جاویدان خلق کردند و علاوه بر آنکه خوشحالی دوستداران انقلاب را سبب شدند مایه یاس و ناامیدی دشمنان را نیز فراهم آوردند.
وی بیان کرد: امید دشمن با حضور بسیار معنادار و بانشاط مردم به یاس و ناامیدی تبدیل شد و باز هم کرمانشاه به تمام دنیا نشان داد که مردم ایران تا چه اندازه عاشق ولایت و رهبر بزرگوار خود هستند.
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: این استقبال باشکوه و فراتر از حد انتظار در حالی رقم خورد که در 80 کشور اروپایی و غیراروپایی مردم تظاهرات‌های گسترده‌ای را علیه حکومت‌های سرمایه‌داری آغاز کرده‌اند که بدون شک استقبال بسیار باشکوه مردم کرمانشاه از رهبر انقلاب به تمام دنیا و دشمنان انقلاب ثابت کرد که مردم ایران تا آخر پای عهدی که اول انقلاب با حضرت امام (ره) بستند، ایستاده‌اند و پشتیبان ولایت فقیه خواهند ماند.
‌علما تصریح کرد: واقعا در این سفر معنوی همه مردم اعم از پیرو جوان، زن و مرد و دختر و پسر این چنین بی‌صبر شوق دیدن رهبرشان را داشتند و صحنه‌هایی خلق کردند که چشم جهانیان را خیره کرد.
وی اضافه کرد: عشق به انقلاب و ولایت فقیه در وجود تک تک مردم کشور و استان کرمانشاه ریشه دوانده است و روز به روز این ریشه بزرگ‌تر و مستحکم‌تر می‌شود.
وی همچنین با اشاره به سانسور استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب توسط رسانه‌های بیگانه و اکتفای آنها به پخش و انعکاس صحبت‌های کوتاهی از معظم‌له، خاطرنشان کرد: جمعیت استقبال‌کنندگان عاشقانه رهبرشان را مانند نگینی ارزشمند و تابناک در برگرفته بودند.
امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به حضور هیئت دولت در استان و تشکیل جلسه ویژه برای شتاب گرفتن روند توسعه و پیشرفت کرمانشاه اشاره و‌ تصریح کرد: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب روی جبران بعضی عقب‌افتادگی‌های استان نظیر فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم و بالا بودن جمعیت بیکاری تاکید داشتند، جلسه هیئت دولت با جدیت بالایی برگزار و خوشبختانه با تصویب مصوباتی بسیار کارگشا انجام شد.
‌علما ضمن قدردانی از هیئت دولت برای نشان دادن توجه لازم به کرمانشاه و اختصاص اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه هرچه بیشتر استان، ابراز امیدواری کرد: تا سه سال آینده کرمانشاه به یکی از استان‌های نمونه و برتر در تمام بخش‌ها تبدیل و دیگر شاهد مشکلاتی نظیر بیکاری در آن نخواهیم بود.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن طرح سرشماری نفوس و مسکن در استان، اظهار کرد: این سرشماری برای آسان‌تر کردن کار دولت به منظور خدمت‌رسانی هر چه مطلوبتر به جامعه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول