اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نایین:

استقبال از رهبری مستکبران را مات و مبهوت کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نایین گفت: استقبال باشکوه مردم استان کرمانشاه از رهبر انقلاب، مستکبران و دشمنان نظام اسلامی را مات و مبهوت کرده است.

استقبال از رهبری مستکبران را مات و مبهوت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حجت‌الاسلام محمود میرزابیگی در خطبه‌های نماز جمعه در محل مسجد جامع نایین اظهار داشت: امروز جمعه روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع) و به روایتی روز شهادت حضرت نیز است.
وی ادامه داد: خداوند متعال به ایران به عنوان تنها کشوری که شیعه زمام آن را در دست دارد، امام رضا(ع) را عطا فرموده، امامی که زیارتش ثواب زیارت تمامی ائمه (ع) را دارد و این امام رئوف نیز خود پشتیبان این کشور و نظام اسلامی است.
امام جمعه نایین با اشاره به مناسبت روز 25 ذی‌القعده تصریح کرد: در این روز زمین از زیر خانه کعبه گسترش پیدا کرده که روزه این روز ثواب روزه 60 سال را دارد که امیدواریم توفیق عبادت و روزه‌داری این روز نصیب همگان شود.
وی با اشاره به مناسبت اول آبان سالروز شهادت آقا مصطفی خمینی گفت: در این روز فرزند ارشد امام خمینی (ره) در نجف اشرف به طور مرموزی به شهادت رسیدند که به قول حضرت امام (ره) این اتفاق از الطاف خفیه الهی بود.
میرزابیگی اضافه کرد: با این شهادت شور و هیجان خاصی در کشور ایجاد شد و انقلاب جان تازه‌ای گرفت و حاج آقا مصطفی آنچنان که در زمان حیات یار و همیار پدر بزرگوارشان بودند، پس از شهادت نیز در باز کردن راه انقلاب برای به ثمر رسیدن آن نقش به سزایی داشتند.
خطیب جمعه نایین در ادامه به مناسبت روز سه‌شنبه سوم آبان، روز انتخابات شورای دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: این انتخابات به دلیل حساسیت آموزش و نقش دانش‌آموزان در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و باید بدانیم که اگر امور مدارس به خود آنها واگذار شود و آنان نیز در این امور دخیل و سهیم شوند، نتیجه بهتری حاصل می‌شود.
وی افزود: در این موضوع باید دقت شود که دانش‌آموزان در مسئله تعلیم، تربیت و آموزش سهیم شوند اما نظارت و مدیریت عالیه نباید فراموش شود و از این فرصت برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش استفاده شود.
میرزابیگی به مناسبت روز چهارشنبه چهارم آبان روز اعتراض امام امت علیه تصویب قانون کاپیتولاسیون در سال 43 اشاره کرد و گفت: این قانون که مصونیت مطلق آمریکایی‌ها را در ایران به دنبال داشت، ننگی بزرگ برای ایران و ایرانی بود و با روح آزادی و آزادگی در تضاد بود.
وی با اشاره به عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی در جهان افزود: آن روز ایران مستعمره امریکا بود ولی با وجود رهبری امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به حدی از عزت و عظمت رسید که امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
امام جمعه نایین گفت: امروز آمریکا به حدی مستأصل و بیچاره شده که یکی پس از دیگری دیکتاتورهای وابسته به زیر کشیده شده‌اند و حتی در کشور خود نیز جنبش‌های مختلف همانند جنبش وال‌استریت همه معادلات آنان را برهم زده است.
وی با اشاره به این که منشا این تمایل مردم جهان به عدالت و انسانیت، اسلام و انقلاب اسلامی ایران است، گفت: در حال حاضر سه چیز مستکبران دنیا را مات، مبهوت و دیوانه کرده که نخست برگزاری کنفرانس جنبش‌های اسلامی با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوم برگزاری کنفرانس آزادی فلسطین آن هم با سخنرانی رهبری و دیگری سفر رهبر فرزانه انقلاب به کرمانشاه و استقبال بی نظیر از ایشان بوده است.
میرزابیگی تاکید کرد: این استقبال از این جهت در دنیا بازتاب داشته که برادران دینی اهل سنت در این استان استقبال بی‌نظیری را از رهبر معظم انقلاب داشتند و با این استقبال بار دیگر تمامی نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و نظام اسلام نقش بر آب شد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول