اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان خبر داد:

نیاز 12 میلیارد تومانی درمانگاه تخصصی سرطان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان با اشاره به نیاز 12 میلیارد تومانی درمانگاه تخصصی سرطان برای احداث گفت: تامین مبلغ مورد نیاز برای احداث درمانگاه تخصصی سرطان توسط زنجانی‌ها دور از انتظار نیست.

نیاز 12 میلیارد تومانی درمانگاه تخصصی سرطان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر وثوق در مراسم کلنگ‌زنی درمانگاه تخصصی سرطان زنجان با اشاره به اینکه یاوران انجمن خیریه به مبارزه با بیماری شتافته‌اند که کسی جرات به زبان آوردن نام آن در سال‌های گذشته نداشت.
وی با اشاره به اینکه اعضای مهرانه کاری اعتقادی را آغاز کرده‌اند، افزود: مهرانه اعضایش ثابت کرده‌اند که کارشان احساسی نیست، بلکه اعتقادی است.
مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان با اشاره به اینکه انجمن خیریه مهرانه به دنبال انسان‌های بود که کار دل انجام دهند، تصریح کرد: خداوند زمینه بهره‌مندی از چنین انسان‌هایی را برای انجمن مهرانه فراهم کرد.
وی تصریح کرد: مهرانه 54 عضو هیئت امنا دارد که 9 نفر از آنها در هیئت مدیره عضویت دارند.
مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه زنجان با اشاره به اینکه دو نفر از معتمدین بازار و صنعت در هیئت مدیره انجمن خیریه مهرانه عضو هستند، افزود: دو پزشک و پنج مهندس نیز در هیئت مدیره مهرانه عضویت دارند.
وی از 30 هزار حامی انجمن خیریه مهرانه به صورت موردی و دائمی و از همه مهم‌تر حمایت‌های دانش‌آموزی به صورت اهدای کمک از طریق قلک خبر داد.
وثوق با اشاره به اینکه انجمن خیریه مهرانه در حال حاضر یک هزار و 687 بیمار سرطانی را پشتیبانی می‌کند، افزود: انجمن مهرانه در حال حاضر حامی و پناه بیماران مبتلا به سرطان محسوب می‌شود.
وی آمار پرونده‌های حمایتی مهرانه را در سال گذشته یک هزار 100 پرونده اعلام کرد و گفت: بیش از 500 پرونده در شش ماهه نخست سال جاری به تعداد پرونده‌های انجمن خیریه مهرانه افزوده شده است.
مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه زنجان تاکید کرد: انجمن خیریه مهرانه زنجان می‌تواند ادعا کند که این انجمن همه بیماران بی بضاعت استان زنجان را زیر پوشش دارد و هر کس یک بیمار را به انجمن معرفی کند به شخصه دست او را می‌بوسم.
وی درآمد انجمن خیریه مهرانه را از کمک‌های مردمی در حدود 50 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اگر این کمک‌ها سه برابر شود، انجمن می‌تواند همه هزینه‌های دارویی بیماران را پوشش دهد.
وثوق خاطرنشان کرد: انجمن خیریه مهرانه در شش ماهه نخست سال جاری به 2 هزار و 208 بیمار به مبلغ 180 میلیون تومان کمک دارویی کرده است.
وی با اشاره به اعزام بیماران مبتلا به سرطان برای ادامه درمان به تهران ابراز امیدواری کرد، به زودی و پس از استقرار دستگاه رادیوتراپی در زنجان مهمان سرای متعلق به انجمن خیریه مهرانه زنجان به انجمن‌های خیریه دیگر استان‌ها تحویل داده شود.
مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه زنجان با اشاره به اینکه همه هزینه‌های احداث درمانگاه تخصصی سرطان زنجان با کمک خیران تامین شده و در آینده هم تامین می‌شود، گفت: درمانگاه تخصصی سرطان زنجان در دو فاز ساخته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یک دستگاه رادیوتراپی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری می‌شود، افزود: هدف تبدیل زنجان به قطب سرطان در کشور است.
وثوق از نیاز 12 میلیارد تومانی احداث درمانگاه تخصصی سرطان خبر داد و گفت: نظر بر این است که هر کس هزینه خرید تجهیزات درمانگاه را تامین کند، به نام خود او پلاک کوبی شود تا زمینه تشویق دیگر خیران نیز فراهم شود.
وی تاکید کرد: تامین مبلغ احداث درمانگاه تخصصی سرطان برای خیران زنجانی دور از انتظار نیست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول