اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان‌:

دفتر علمی نخبگان لرستان به زودی تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: دفتر علمی نخبگان و پارک علم و فناوری استان لرستان به زودی تاسیس و راه‌اندازی می‌شوند.

دفتر علمی نخبگان لرستان به زودی تاسیس می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، دکتر حبیب‌الله دهمرده صبح امروز در نخستین جلسه با نخبگان لرستانی در استانداری لرستان با اشاره به اینکه برای توسعه لرستان از تمام ظرفیت‌ نخبگان استفاده می‌شود، گفت: مقوله تامین زیرساخت‌هاست مهم‌ترین عامل در توسعه لرستان است، که اقدامات بسیار موثر و قابل توجهی در این حوزه طی یک سال گذشته در لرستان انجام شده است.
وی افزود: دفتر علمی نخبگان و پارک علم و فناوری استان لرستان با توجه به صدور مجوزهای لازم از سوی دستگاه‌های مسئول به زودی تاسیس و راه‌اندازی می‌شود.
دهمرده یادآورشد: علی‌رغم اینکه پارک علم و فناوری لرستان جزء مصوبات دولت بوده اما تا یک سال گذشته هیچ‌گونه کاری انجام نگرفته اما از یک سال گذشته تاکنون این در دستور کار قرار گرفت و بزودی شاهد راه‌اندازی آن در لرستان هستیم.
استاندار لرستان گفت: در این مدت ایجاد پارک علم و فناوری در استان به صورت مستمر پیگیری شده خوشبختانه برغم تمام مشکلات و کمبودهای موجود، موفق شدیم زمینه لازم برای ایجاد پارک علم و فناوری را در استان فراهم کنیم.
وی افزود: پارک علم و فناوری استان لرستان نیز در محدوده دانشگاه‌های استان لرستان در خرم‌آباد، ایجاد و آغاز بکار می‌کند.
استاندار لرستان در خصوص دفتر علمی نخبگان لرستان گفت: تاسیس این دفتر و راه‌اندازی پارک علم و فناوری ظرفیت فوق العاده‌ای را در عرصه فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی استان ایجاد می‌کند.
در ادامه این نشست با حضور معاون سیاسی امنیتی و توسعه مدیریت استانداری لرستان برگزار شد، تعدادی از دانشجویان نخبه و اساتید و نخبگان علمی و مخترعان استان لرستان نکته نظرات خود را بیان کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول