اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سایه برکت سفر رهبری به کرمانشاه؛

نخبگان به جایگاه واقعی خود در جامعه می‌رسند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه گفت: امیدواریم نخبگان ما در سایه برکات سفر مقام معظم رهبری به جایگاه واقعی خود در جامعه دست پیدا کنند.

نخبگان به جایگاه واقعی خود در جامعه می‌رسند
مریم اسلام‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: دیدار با مقام معظم رهبری نخستین درخواست نخبگان در نامه‌ها و همچنین درخواست‌های شفاهی آنان  در جریان سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود، که امروز این امر محقق می‌شود و سعادت دیدار مقام معظم رهبری نصیب جوانان نخبه و برتر این دیار می‌شود.
به گفته وی حمایت سرمایه‌داران از اختراعات نخبگان در راستای بکارگیری و جاری‌سازی اختراعاتشان تاثیر زیادی دارد که امیدواریم از برکات این سفر حمایت مالی بخش اختراعات فراهم شود.
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه بکارگیری نظرات و پیشنهادهای نخبگان و افراد زیر پوشش سازمان نخبگان را در ادارات، سازمان‌ها و نهادها و به کار گمادن این افراد به عنوان مشاور مدیران یکی از درخواست‌ها و مطالبات نخبگان عنوان و تاکید کرد: شناسایی استعدادهای برتر از پیش‌دبستانی تا دانشگاهی اهمیت ویِژه‌ای دارد که امیدواریم این امر محقق شود.
اسلام‌پناه تعیین شاخص‌ها در رشته علوم انسانی  را برای زیر پوشش قرار گرفتن در سازمان ملی نخبگان از دیگر درخواست‌های نخبگان عنوان کرد چرا که بسیاری از شاعران، نویسندگان و هنرمندان نخبه در استان هستند که هنوز بلاتکلیف هستند و شرایط عضویت در بنیاد نخبگان را نمی‌دانند.
وی بر اهمیت جایگاه نخبگان در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: امیدواریم نخبگان ما بتوانند در سایه برکت این سفر به جایگاه واقعی خود در جامعه برسند جایگاهی که رهبر عظیم انقلاب هم بر ان توجه ویژه‌ای دارد و رشد و توسعه جامعه را در گرو توجه و عنایت به نخبگان و دانشگاهیان عنوان کرده‌اند.
اسلام‌پناه با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری برکات مادی و معنوی بسیاری را در استان کرمانشاه به دنبال دارد، افزود: توجه و عنایت مقام معظم رهبری به استان‌های محروم و استان کرمانشاه و تاکید ایشان بر رشد نخبگان و اندیشمندان در روند رشد و توسعه استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به طوریکه معظم‌له رشد و شکوفایی نخبگان را اساس رشد و توسعه کشور می‌دانند.
بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه از دی‌ ماه سال 1389 فعالیت خود را شروع کرده و در حال حاضر حدود 300 نفر عضو زیر پوشش این بنیاد هستند که تعدادی از آنان هنوز به طور کامل تشکیل پرونده نداده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول